Gå til innhold

Pris på drikke

Anbefalte innlegg

Gjest Dark Angel i.i.
Skrevet

Vi tenkte bestille lokale (hotell) som selv står for drikke.

Fikk beskjed om at det blir rett rundt 800,- pr person for drikke, er det veldig dyrt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dark Angel i.i.
Skrevet

Fikk beskjed om at det blir rett rundt 800,- pr person for drikke, er det veldig dyrt?

Vi er 45 stk..

Gjest gjest1
Skrevet

Oj, det syns jaffal eg var dyrt!!!! BARE for drikke? Kor mykje må de betale for mat då?

Gjest gjesta
Skrevet

Oj, det syns jaffal eg var dyrt!!!! BARE for drikke? Kor mykje må de betale for mat då?

Er usikker. Hun skrev dette i mailen:

"Prisen varierer etter hvilken meny og viner dere velger. Om dere skal ha bonger, hvor mange eller fri bar? Hvilken type gjester om det er flere barn

og eldre? Prisen pleier å ligge rundt 800 - 1000. Vi har hatt selskap med fri bar til rett over 800,- pr person og andre selskap med fri bar til rett over 1200,-. "

Betyr dette at maten er inkludert?

Vi er 45 gjester, ingen barn, og 3 eldre (pluss våre foreldre)

Skrevet

Jeg ville tippe at prisene er inkludert mat, men ta en telefon for sikkerhetsskyld eller mail tilbake:P

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg ville tippe at prisene er inkludert mat, men ta en telefon for sikkerhetsskyld eller mail tilbake:P

Ja,får klare opp i det når jeg møter de igjen på tirsdag.

Om maten er inkludert er det ikke så dyrt, eller?...

Skrevet

Tror det "vanlige" ligger på mellom 800-1000 pr pers :-?

Gjest gjesta
Skrevet
Tror det "vanlige" ligger på mellom 800-1000 pr pers  :-?

inkludert maten? Ok, hvis det er vanlig pris er det jo greitt :) Andre tar uansett mer for leie av lokalet itillegg..

Skrevet

Jeg sjekket bare et eller to steder som tilbød 'full pakke' med lokale, mat og drikke - og de skulle typisk ha 1200,- per person kun for mat og drikke til maten...

Dette inkluderer selvfølgelig pynting, dekking, servering, etc. Men jeg regnet over saken og kom frem til at jeg uansett sparte rundt regnet 20 000,- før fri bar var regnet inn...

Blir nok litt mindre innsparing, da jeg tross alt må legge ut litt for pynt og serveringshjelp. Men tror fremdeles jeg sparer en god del.

Så om du får tilbud om 800,- per person for lokale, mat og drikke, vil jeg si det er et meget godt tilbud!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror faktisk at det kun er drikke der...

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg sjekket bare et eller to steder som tilbød 'full pakke' med lokale, mat og drikke - og de skulle typisk ha 1200,- per person kun for mat og drikke til maten...

Dette inkluderer selvfølgelig pynting, dekking, servering, etc. Men jeg regnet over saken og kom frem til at jeg uansett sparte rundt regnet 20 000,- før fri bar var regnet inn...

Blir nok litt mindre innsparing, da jeg tross alt må legge ut litt for pynt og serveringshjelp. Men tror fremdeles jeg sparer en god del.

Så om du får tilbud om 800,- per person for lokale, mat og drikke, vil jeg si det er et meget godt tilbud!

Det er 800,--1000,- for lokalet. Så er det 800,- pr person for fri bar.Men hun nevnte ikke maten,så jeg er usikker på om det er inkludert... Håper vertfall ikke det blir svindyrt med mat itillegg.... :-? Glemte å spørre om det, men får høre neste uke.. :)

Skrevet

Eg er jammen glad for at vi slepp sånne store utgifter til drikke. Skal nemlig ha alkoholfritt bryllup. Mest naturlig for oss, og absolutt mange kroner å spare :-)

Skrevet

Vi betaler 800 pr person for 3 retter, velkomstdrink, drikke til mat, kaffe avec og 2 drikkebonger etterpå. Rart om prisen du har fått ikke er inkl. maten. Er vel det viktigste, det...? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...