Vibs Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Når begynte din hannhund å skvette ofte (som hannhunder gjerne gjør)? Da mener jeg ikke å løfte foten, men å "porsjonere ut" urinen. Når begynte din hannhund å ri/"jokke" på andre hunder? Når begynte den med det samme på tisper?
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Det er inviduelt fra hund til hund. Min hund er 1 år og løfter ikke på beinet enda, og har aldri prøvd å ri eller dominere andre hunder i det hele tatt. Hunder er akkurat som oss - forskjellige.
Vibs Skrevet 8. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2005 Det er inviduelt fra hund til hund. Min hund er 1 år og løfter ikke på beinet enda, og har aldri prøvd å ri eller dominere andre hunder i det hele tatt. Hunder er akkurat som oss - forskjellige. Javisst er det individuelt, det er derfor det er så spennende å høre hvilke erfaringer du har gjort deg med din hund
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Min hund begynte å løfte på benet litt i overkant 4 mnd gammel. Ri prøvde han med en gang han kom i huset 2 mnd
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 Små hunder i str blir ofte fortere voksne en større hunder på samme alder. Jeg har en jrt og han begynte å løfte benet da han var ca 3 mnd. Nå er han fem måneder og har begynt å tisse litt ovftere. I starten løftet han benet, men hadde ingenting å markere med. Selv om han begynner å bli kjønnsmoden, så tisser han ikke plagsomt mye. Vår hund rir ikke. Var veldig obs på det fra han var liten.
Gjest Revenka Skrevet 8. april 2005 #6 Skrevet 8. april 2005 Jeg har stor hund og han begynte å løfte på benet da han var 5 mnd. Ri på oss gjorde han som valp i litt stressede situasjoner, men ikke nå lenger. Nå, som han har blitt avlshanne rir han bare når han får lov
Maxi Skrevet 8. april 2005 #7 Skrevet 8. april 2005 Jeg har liten hund og han begynte å ri når han var 3 mnd og løfte på beinet når han var 7 mnd.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #8 Skrevet 9. april 2005 Hunden vår er nå snart 2 år, og han har enda ikke prøvd seg på verken tisper eller oss for og si det på den måten. Han bynte og løfte benet da han var nesten året, men tisser og markerer enda på samme måte som en valp... Søte lille raringen vår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå