AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #21 Del Skrevet 29. januar 2019 Jeg har egentlig litt negative assosiasjoner når folk begynner å snakke om selvsikre menn. Vet jo at man ikke trenger å være sånn, men synes kanskje at endel overdriver det litt. De blir litt selvgode og tror at de er sjarmerende og jeg ser at andre kvinner kan like det. Det å være selvsikker er bra, men jeg tror jeg liker bedre en nedtonet variant. En fyr som bare er seg selv og er trygg på seg selv, men jeg liker å se litt sårbarhet også. Så derfor ville jeg heller valgt han kan være litt usikker på noen områder og som ikke nødvendigvis er så dreven med damer. Det er veldig sjarmerende med en litt sjenert mann som ikke er helt komfortabel, men man merker at han liker deg Jeg tror jeg ønsker å kjenne meg litt igjen med dem og det gjør jeg ikke med disse veldig selvsikre mennene. Kanskje det bare er den falske selvsikkerheten jeg gjennomskuer og ikke liker. Det er i hvert fall noen menn som jeg får følelsen av at de har en oppskrift de følger for å få en dame på kroken. Det blir nesten litt karikert synes jeg. Men nå svarte jeg ikke på spørsmålet Jeg tror ikke det er garantert at han er en player hvis han er selvsikker. Det blir litt for enkelt å konkludere med det, men endel kan nok være det fordi det er lettere for dem å få seg noe ved å være sånn. Anonymkode: d63e0...798 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #22 Del Skrevet 30. januar 2019 Kanskje jeg skal bare gi opp hele greia da? Gå tilbake til disse needy,masete og krevende mannfolka og bare tenke jaja han er jo grei,jeg får bare holde ut... Uff,er så kjipt at det er sånn. Anonymkode: d349a...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 30. januar 2019 #23 Del Skrevet 30. januar 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje jeg skal bare gi opp hele greia da? Gå tilbake til disse needy,masete og krevende mannfolka og bare tenke jaja han er jo grei,jeg får bare holde ut... Uff,er så kjipt at det er sånn. Anonymkode: d349a...47e Ja, gjør det, så slipper vi selvsikre menn å stri med så usikre damer som deg som hverken vet hva de vil ha eller hvordan de skal få det de ønsker. Selvsikre menn blir også forelsket, men tar ikke til takke med hva som helst - fordi de kan... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #24 Del Skrevet 30. januar 2019 Mannen jeg dater er veldig selvsikker utad, på vippet til litt cocky. Han er kjekk, utadvendt, høyt utdannet og har en veldig god jobb. Tenkte derfor at han garantert var en player i starten, særlig når han lekte litt hard to get i startet - men neida. Han har nok ikke alt for mye erfaring når det kommer til dating og sex, og er en typisk kjærestegutt 😊 Anonymkode: d5c4b...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #25 Del Skrevet 30. januar 2019 7 timer siden, SM30 skrev: Ja, gjør det, så slipper vi selvsikre menn å stri med så usikre damer som deg som hverken vet hva de vil ha eller hvordan de skal få det de ønsker. Selvsikre menn blir også forelsket, men tar ikke til takke med hva som helst - fordi de kan... Ok. Men du forstår vel situasjonen jeg er i? Jeg vil jo bare ikke bli såret og brukt. Hvorfor skal det være så vanskelig? Anonymkode: d349a...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #26 Del Skrevet 30. januar 2019 7 timer siden, SM30 skrev: Ja, gjør det, så slipper vi selvsikre menn å stri med så usikre damer som deg som hverken vet hva de vil ha eller hvordan de skal få det de ønsker. Selvsikre menn blir også forelsket, men tar ikke til takke med hva som helst - fordi de kan... Kan du fortelle meg hvordan jeg skal få det jeg ønsker? Hvordan man finner en selvsikker mann som ikke er et rasshøl? Det er lett å slenge ut sånne ting mot meg og snakke ned til meg, men du tilbyr ikke akkurat noen løsning heller da. Anonymkode: d349a...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 30. januar 2019 #27 Del Skrevet 30. januar 2019 Jeg forstår din situasjon, men du må nesten droppe en mann av de riktige grunnene. Hvis du dropper mennene du vil ha fordi du er redd for å bli såret, vil du noen gang få en mann du faktisk vil ha? neppe. Det er ikke mulig å få kjæreste uten å åpne opp for å bli såret, tror bare du må sette det som utgangspunkt og heller prøve å lese signaler/være litt forsiktig i starten slik at du slipper å gå på virkelige smeller hvor dere er på vidt forskjellige stadier følelsesmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 30. januar 2019 #28 Del Skrevet 30. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du fortelle meg hvordan jeg skal få det jeg ønsker? Hvordan man finner en selvsikker mann som ikke er et rasshøl? Det er lett å slenge ut sånne ting mot meg og snakke ned til meg, men du tilbyr ikke akkurat noen løsning heller da. Anonymkode: d349a...47e Hvis du tenker som i boligvisninger, at sannsynligheten for at du får en bolig ikke er høyere selv om du liker den veldig godt, så vil du roe ned følelsene litt i starten og heller avvente litt til du får den feedbacken du føler du trenger før du slipper ordentlig opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #29 Del Skrevet 30. januar 2019 Jeg har en selvsikker, down to earth, rolig, god, omsorgsfull, kreativ osv. Når jeg tenker over det så har jeg en fantastisk mann og er sykt heldig. Anonymkode: d00f2...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 30. januar 2019 #30 Del Skrevet 30. januar 2019 Man er ikke rasshøl selv om man er ærlig. Selvsikre menn er ikke redde for å si sannheten eller for å være uenige med andre. Det er muligens den første tilbakmeldingen jeg får, at det er forfriskende med en mann som tar noen av valgene for oss og som i samtaler kan si rett ut at jeg er uenig - det er det visst ikke mange som er vandt med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #31 Del Skrevet 30. januar 2019 7 minutter siden, SM30 skrev: Hvis du tenker som i boligvisninger, at sannsynligheten for at du får en bolig ikke er høyere selv om du liker den veldig godt, så vil du roe ned følelsene litt i starten og heller avvente litt til du får den feedbacken du føler du trenger før du slipper ordentlig opp. Det er jo det jeg gjør. Legger alle følelsene på is. Anonymkode: d349a...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #32 Del Skrevet 30. januar 2019 5 minutter siden, SM30 skrev: Man er ikke rasshøl selv om man er ærlig. Selvsikre menn er ikke redde for å si sannheten eller for å være uenige med andre. Det er muligens den første tilbakmeldingen jeg får, at det er forfriskende med en mann som tar noen av valgene for oss og som i samtaler kan si rett ut at jeg er uenig - det er det visst ikke mange som er vandt med... Hvem har sagt det? Ærlighet er alfa og omega og det er bra med menn som har egne meninger og ikke setter kvinner på en oidestall. Dessverre er som regel disse mennene dårlige. Anonymkode: d349a...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå