AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Om en mann er selvsikkert, er han garantert en player da? Jeg vil jo tro at det finnes selvsikre menn som også er bra menn, men man får jo høre så mye om at de rolige og sjenerte guttene er ordentlige,men de selvsikre er playere. Er det liksom umulig å finne en mann som er trygg på seg selv men som ikke er en player? Liker han godt men er redd han bare leker... Anonymkode: d349a...47e 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Ja det er mulig å finne men man må se ann hvordan type selvsikker, altså hvordan arenaer. Selvsikker pga stabilt liv og ting på stell, pga en jobb eller sport han er god i, eller pga han drar damer i fleng liksom. Får du player vibber av han så er han sannsynligvis det Anonymkode: 01b8c...7ba 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er mulig å finne men man må se ann hvordan type selvsikker, altså hvordan arenaer. Selvsikker pga stabilt liv og ting på stell, pga en jobb eller sport han er god i, eller pga han drar damer i fleng liksom. Får du player vibber av han så er han sannsynligvis det Anonymkode: 01b8c...7ba Nei. Det er mer selvsikker på jobb og blandt mennesker. Men tror at det er sikkert flere jenter som kanskje har er godt øye til han? Han er morsom og grei og lett å prate med og har egne meninger, men så er det jo dette med at det er ofte sånn playere også oppfører seg så vanskelig å tolke.. Anonymkode: d349a...47e 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 Gift med en selvsikker mann, han har vel nok blitt kalt for player før vi to ble sammen. Men han hadde et forhold som han var i mange år før han møtte meg, varte vel i 6 mnd. resten var flørter, ff osv så det kommer vel ann på personen. Han er derimot den snilleste mot meg, og vi har hatt det veldig bra fra dag en. Så en bra mann er han, om jeg fikk litt inntrykk av player i starten, ja helt klart. Men nå viste han hva jeg ville og godtok det siden han tydeligvis ville det samme. Anonymkode: 26ad3...37e 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. januar 2019 #5 Skrevet 29. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Om en mann er selvsikkert, er han garantert en player da? Jeg vil jo tro at det finnes selvsikre menn som også er bra menn, men man får jo høre så mye om at de rolige og sjenerte guttene er ordentlige,men de selvsikre er playere. Er det liksom umulig å finne en mann som er trygg på seg selv men som ikke er en player? Liker han godt men er redd han bare leker... Anonymkode: d349a...47e Mannen min er svært selvsikker, men aldri i livet om han er i nærheten av å være en player.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #6 Skrevet 29. januar 2019 Har hørt at på starten i datingfasen, hvis fyren er selvsikker rundt deg betyr det at han liker deg mindre. Derimot hvis han er sjenert rundt deg, så liker han deg. Vet ikke om dette er alltid sant da. Anonymkode: 73f7c...f9d 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #7 Skrevet 29. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har hørt at på starten i datingfasen, hvis fyren er selvsikker rundt deg betyr det at han liker deg mindre. Derimot hvis han er sjenert rundt deg, så liker han deg. Vet ikke om dette er alltid sant da. Anonymkode: 73f7c...f9d Det har jeg også tenkt litt på. Han er litt småsjenert til tider men andre ganger ikke? Godt å høre at det finnes normale ordentlige menn som har selvtillit, men hvordan vite om det er en sånn type han er eller om han bare spiller? Vet mange gutter driver med manipulering og får deg forelsket i dem. Jeg er derfor veldig avskrudd mtp følelser fordi jeg ikke vet hvem han er sånn egentlig.. Er det noen spesifikke tegn man kan avsløre han på for å finne ut om han er bra eller dårlig? Anonymkode: d349a...47e 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #8 Skrevet 29. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg også tenkt litt på. Han er litt småsjenert til tider men andre ganger ikke? Godt å høre at det finnes normale ordentlige menn som har selvtillit, men hvordan vite om det er en sånn type han er eller om han bare spiller? Vet mange gutter driver med manipulering og får deg forelsket i dem. Jeg er derfor veldig avskrudd mtp følelser fordi jeg ikke vet hvem han er sånn egentlig.. Er det noen spesifikke tegn man kan avsløre han på for å finne ut om han er bra eller dårlig? Anonymkode: d349a...47e Hmm... hvorfor tror du at han er player? Er det rykter om at han er det? Kanskje han er det, siden du skriver et innlegg om det? Anonymkode: 73f7c...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #9 Skrevet 29. januar 2019 Min stesønn er en veldig kjekk og grei ung mann. Han framstår også som veldig selvsikker, så mange faller lett for han. Likevel er han en genuint trofast type som stiller helt og fullt opp for sin kjære. Overhodet ingen player. Anonymkode: ef81b...1dc 1
Resignert Skrevet 29. januar 2019 #10 Skrevet 29. januar 2019 Og om daten til TS var usikker, ville hun neppe vært interessert..........Det er nok mange "prinsesser" der ute, som har en lang sjekkliste med diverse krav. Tror ingen mann tilfredsstiller alle kravene. 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #11 Skrevet 29. januar 2019 Har aldri møtt en mann (eller et menneske) som er tvert gjennom selvsikker. Min mann fremstår veldig selvsikker, men han kan likevel bli sjalu og usikker i enkelte situasjoner, fordi han elsker meg, og er redd for å miste meg. Å elske noen er å stille seg sårbar. Jeg tror jeg forsto at han var oppriktig ovenfor meg først da han viste sårbarhet i forhold til at jeg prioriterte ham bort for eksempel. Han har nok vært en player mot en del kvinner tidligere, men også slike menn faller når de faller, og da er de like sårbare i situasjonen som alle. Anonymkode: e82cc...b8e
Gjest Warrior Skrevet 29. januar 2019 #12 Skrevet 29. januar 2019 En selvsikker mann er en selvsikker mann. Ikke en player. Selvsikker er noe alle skulle vært.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #13 Skrevet 29. januar 2019 Jeg er over snittet ekstrovert og selvsikker, og har vel vært litt av og på, men sum er jeg definitivt ingen player Anonymkode: 4156a...a1b
Gjest Minesveiper Skrevet 29. januar 2019 #14 Skrevet 29. januar 2019 (endret) 15 hours ago, AnonymBruker said: Om en mann er selvsikkert, er han garantert en player da? Jeg vil jo tro at det finnes selvsikre menn som også er bra menn, men man får jo høre så mye om at de rolige og sjenerte guttene er ordentlige,men de selvsikre er playere. Er det liksom umulig å finne en mann som er trygg på seg selv men som ikke er en player? Liker han godt men er redd han bare leker... Anonymkode: d349a...47e Noe jeg har plukket opp etter noen år her inne er at folk legger litt ulik betydning i hva en selvsikker man er i datingsammenheng. For meg har en selvsikker mann i utgangspunktet vært en fyr som har tro på at han kan få damen han tar initiativ til. Han går på en måte ikke rundt med tanker om at han ikke er bra nok, og sliter ikke med typiske manneproblemer med damer som "Hva skal jeg si og snakke om?", noe menn som mangler selvtillit ofte sliter med. Andre ser på en selvsikker fyr som en som bare er komfortabel i eget skinn. Intet mer mer og intet annet. Jeg personlig liker best ideen med å være komfortabel med seg selv rett og slett fordi jeg synes det å ha for god selvtillit ofte renner over i å være selvgod, og "entitlement" noe jeg bare ikke helt har sansen for. Andre synes det er bra. Det er selvfølgelig mulig å finne menn som er trygge, men det er nok vanskelig å finne en som er selvsikker i alle situasjoner. Vet ikke hvilke situasjoner du legger mest vekt på, men mange damer ønsker at mannen de liker skal være trygg i initiativfasen siden de framstår fra å ta direkte initiativ selv. 8 hours ago, AnonymBruker said: Godt å høre at det finnes normale ordentlige menn som har selvtillit, men hvordan vite om det er en sånn type han er eller om han bare spiller? Vet mange gutter driver med manipulering og får deg forelsket i dem. Jeg er derfor veldig avskrudd mtp følelser fordi jeg ikke vet hvem han er sånn egentlig.. Er det noen spesifikke tegn man kan avsløre han på for å finne ut om han er bra eller dårlig? Anonymkode: d349a...47e En ting jeg tenker er at disse tankene du har her er noe du kanskje burde holde for deg selv fordi som mann er dette ganske slitsomt å forholde seg. Jeg datet en som jeg vil si led litt av "forpliktelsesangst" hvor hun ble stresset når ting ble mer seriøst. Jeg ønsket at relasjonen skulle gå fremover slik at jeg tok ting i et veldig sakte tempo for meg å være for å ta hensyn til henne, men isteden for å se slik på det, stilte hun spørsmål om det var kalkulert spill fra min side Artig å få i fleisen Heller ikke gøy å få spørsmål som: "Er du så skikkelig og uskyldig som du fremstår?". Det er greit at man har hatt dårlige erfaringer fra før, men man kan nå gjøre en liten innsats for å ikke la det gå alt for mye utover den andre. Jeg synes du heller skal prøve, og fokusere på å bli kjent med han istedenfor å henge deg så mye opp i alt som kan være negativt med menn. Endret 29. januar 2019 av Minesveiper
SM30 Skrevet 29. januar 2019 #15 Skrevet 29. januar 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: Om en mann er selvsikkert, er han garantert en player da? Jeg vil jo tro at det finnes selvsikre menn som også er bra menn, men man får jo høre så mye om at de rolige og sjenerte guttene er ordentlige,men de selvsikre er playere. Er det liksom umulig å finne en mann som er trygg på seg selv men som ikke er en player? Liker han godt men er redd han bare leker... Anonymkode: d349a...47e For et rart utspill. Ville ikke sagt "player", men det er klart at en selvsikker mann med stor sannsynlighet vil ha hatt flere partnere fordi han har en attributt jenter setter pris på, i likhet med høyde/kropp etc. Man blir også trygg rundt jenter av en grunn - ofte erfaring...
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #16 Skrevet 29. januar 2019 6 timer siden, Resignert skrev: Og om daten til TS var usikker, ville hun neppe vært interessert..........Det er nok mange "prinsesser" der ute, som har en lang sjekkliste med diverse krav. Tror ingen mann tilfredsstiller alle kravene. Det er nettopp sånne ting jeg tenker på. At om han er en trygg og stabil fyr så er han en player? At de snille alltid er de usikre og krevende? Anonymkode: d349a...47e 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #17 Skrevet 29. januar 2019 3 timer siden, Minesveiper skrev: Noe jeg har plukket opp etter noen år her inne er at folk legger litt ulik betydning i hva en selvsikker man er i datingsammenheng. For meg har en selvsikker mann i utgangspunktet vært en fyr som har tro på at han kan få damen han tar initiativ til. Han går på en måte ikke rundt med tanker om at han ikke er bra nok, og sliter ikke med typiske manneproblemer med damer som "Hva skal jeg si og snakke om?", noe menn som mangler selvtillit ofte sliter med. Andre ser på en selvsikker fyr som en som bare er komfortabel i eget skinn. Intet mer mer og intet annet. Jeg personlig liker best ideen med å være komfortabel med seg selv rett og slett fordi jeg synes det å ha for god selvtillit ofte renner over i å være selvgod, og "entitlement" noe jeg bare ikke helt har sansen for. Andre synes det er bra. Det er selvfølgelig mulig å finne menn som er trygge, men det er nok vanskelig å finne en som er selvsikker i alle situasjoner. Vet ikke hvilke situasjoner du legger mest vekt på, men mange damer ønsker at mannen de liker skal være trygg i initiativfasen siden de framstår fra å ta direkte initiativ selv. En ting jeg tenker er at disse tankene du har her er noe du kanskje burde holde for deg selv fordi som mann er dette ganske slitsomt å forholde seg. Jeg datet en som jeg vil si led litt av "forpliktelsesangst" hvor hun ble stresset når ting ble mer seriøst. Jeg ønsket at relasjonen skulle gå fremover slik at jeg tok ting i et veldig sakte tempo for meg å være for å ta hensyn til henne, men isteden for å se slik på det, stilte hun spørsmål om det var kalkulert spill fra min side Artig å få i fleisen Heller ikke gøy å få spørsmål som: "Er du så skikkelig og uskyldig som du fremstår?". Det er greit at man har hatt dårlige erfaringer fra før, men man kan nå gjøre en liten innsats for å ikke la det gå alt for mye utover den andre. Jeg synes du heller skal prøve, og fokusere på å bli kjent med han istedenfor å henge deg så mye opp i alt som kan være negativt med menn. Ja. Det er gode råd, men når man vet at samfunnet er fullt av manipulative menn så er det ikke lett. Jeg skal selvfølgelig ikke si noe negativt, men alt han sier kommer jeg ikke til å ta særlig seriøst- da får han vise det,teori og praksis. Jeg tar ikke iniativ til en som kan være en player. Selvsikkerheten hans er først og fremst i omgang med andre mennesker. Han er flink med mennesker kan du si....derfor så kan det være et varseltegn på at han vet hva mennesker vil ha,klarer å gi dem en god følelse osv.. Det er ikke bra å tenke sånn, men å være naiv å tro at en mann vil deg vel i 2019 er ikke standard. Man må være forsiktig bare. Vet du om noen direkte tegn på at han er player? Anonymkode: d349a...47e 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #18 Skrevet 29. januar 2019 2 timer siden, SM30 skrev: For et rart utspill. Ville ikke sagt "player", men det er klart at en selvsikker mann med stor sannsynlighet vil ha hatt flere partnere fordi han har en attributt jenter setter pris på, i likhet med høyde/kropp etc. Man blir også trygg rundt jenter av en grunn - ofte erfaring... Ja akkurat. Jeg tror jo at han har hatt seg et noen ganger men er det snakk om 300 ganger? At han har noe erfaring er jo bare positivt, men er han selvsikker fordi han har for mye erfaring? Det er vid forskjell på de to type menn. Anonymkode: d349a...47e 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #19 Skrevet 29. januar 2019 Synd at så mange menn som er sjarmerende, selvsikre og flinke med kvinner ikke klarer å la være å utnytte det. Ofte er de playere, nettopp fordi deres personlighet gir dem mulighet til å være det. Menn sutrer om at kvinner liker playere, men man liker jo mannen før man finner ut at han er player, så.. likevel tror jeg man finner slikt raskt ut om man er intuitiv og god menneskekjenner. Det er ofte noe slimete med playere man ikke helt kan sette ord på, og er det ikke det er det noe overfladisk med dem. Du merker de ikke er med deg i dybden på en måte, og eeegentlig bare vil ha kroppen din, og dette merker man selv om de selvsagt later som de er genuint interessert. Er man ung merker man ikke dette så lett. Husker jeg datet en player som ble dritforbanna når jeg sa han var det, for det var ikke måte på hvor mye jeg betydde for han og hvor sterke følelser han hadde for meg. Hadde hele tiden en magefølelse på at han ikke var genuin, og det ble bekreftet av flere ting, blant annet da han glemte hele to ganger hva jeg jobbet med (enkelt yrke man ikke lett glemmer, typ lærer) etter å ha datet intenst 6 mnd. Var nok så mange andre i bildet at det gikk rundt for han med hvem som jobbet med hva Anonymkode: 96573...f56 2
Lostintranslation Skrevet 29. januar 2019 #20 Skrevet 29. januar 2019 Husk at det er forskjell på det å være utad selvsikker, og det å være genuint trygg på seg selv. Førstnevnte kan handle om å være utadvendt, først og fremst. Selvtillit er ganske lett å fake, og det er jo normal praksis blant menn ettersom det er noe av det viktigste damer faller for. De lærer tidlig viktigheten av selvtillit, eller i det minste å fremstå slik. Ellers vil jo enhver oppføre seg ulikt rundt ulike mennesker - ingen er statiske. Og vi er alle litt mer selvbevisste og nervøse rundt noen vi liker spesielt godt og er opptatt av å imponere. Sånn er det bare. Så en mann som er tussete etter deg vil være smånervøs. Er han veldig selvsikker, komfortabel og smooth, så er han nok ikke helt på knærne etter deg. Det betyr ikke at han er en "player", eller kanskje gjør det det, men "player" er jo stort sett betegnelsen jenter gir menn som ikke er ute etter et forhold med dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå