Påtattpåtatt Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Våknet og så dette rare utslettet. Noen som har hatt makan.
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Jeg ser ikke noe utslett, jeg ser en rød prikk. Det er komplett umulig å se hva dette kan være utifra et så dårlig bilde. Dessuten er det svært få leger på KG. Og ER de leger har de ikke lov til å svare deg.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 Gå til legen din å spør, Anonymkode: c3d86...4bf
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #5 Skrevet 29. januar 2019 6 hours ago, Peonjenta said: Jeg ser ikke noe utslett, jeg ser en rød prikk. Det er komplett umulig å se hva dette kan være utifra et så dårlig bilde. Dessuten er det svært få leger på KG. Og ER de leger har de ikke lov til å svare deg. Leger har vel lov å svare, bare ikke si at de er lege! Anonymkode: 3ba76...aaa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 De gidder vell ikke å svare. Funnet ut hva det var? Anonymkode: 33d51...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå