Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Jeg var sammen med en mann forrige helg med en vanvittig bøyd penis. Den stod i en skikkelig bue oppover og det har jeg faktisk aldri sett før. Nå er jeg 40 og har sett det meste( trodde jeg da) men dette var nytt for meg. Var jo sinnsykt godt også da i og med den bøyen...hehe....er dette vanlig elelr har jeg kommet over en sjeldenhet?
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 De finnes... ja, er de ikke utrolig gode??
Gjest Undrende gutt Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Hva med bøy til den ene siden? Hvor stort minus er det for de få av dere som har vært borti det?
Orthia Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Jeg var sammen med en mann forrige helg med en vanvittig bøyd penis. Den stod i en skikkelig bue oppover og det har jeg faktisk aldri sett før. Nå er jeg 40 og har sett det meste( trodde jeg da) men dette var nytt for meg. Var jo sinnsykt godt også da i og med den bøyen...hehe....er dette vanlig elelr har jeg kommet over en sjeldenhet? Sett Odd Nerdrums selvportrett?
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #5 Skrevet 9. april 2005 Bøyd er bra!!!! Vet ikke helt hvor vanlige de er, men verdt gundig testing er de absolutt!
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Merker ikke stor forskjell på skeiv og rett penis. Ingenting å bekymre seg over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå