AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Har hatt denne i 5-6 år og synes den er ekkel. Vil derfor fjerne den men er det noen som vet hva det kan være? Ser jo ikke ut som en føflekk.. Beklager lite delikat bilde Anonymkode: d5044...efe
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 (endret) Det kan se ut som en talgklump. Har hatt tre selv og har fjernet to av de. Gå til lege, så får du henvisning hvis du vil ta den bort. Endret 29. januar 2019 av Peonjenta
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Det er nok en talgcyste. Jeg har fått fjernet en sånn, (trengte ikke henvisning, fastlegen fjernet den på legekontoret) men har fått to nye som har vært der en stund nå. Hos meg blir de større og større etterhvert. Jeg hadde faktisk også en som det gikk hull på av seg selv når jeg tenker meg om. Anonymkode: 8f420...4fb
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok en talgcyste. Jeg har fått fjernet en sånn, (trengte ikke henvisning, fastlegen fjernet den på legekontoret) men har fått to nye som har vært der en stund nå. Hos meg blir de større og større etterhvert. Jeg hadde faktisk også en som det gikk hull på av seg selv når jeg tenker meg om. Anonymkode: 8f420...4fb Såpsss ja. Kan se fryses? Eller må de skjæres bort? Takk for svar 🙂 TS Anonymkode: d5044...efe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå