AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 På FEM går det flere timer hver dag "Det perfekte mord" "Min nabo er en morder" "I killed my BFF" "Killed by my boyfriend" "Beautyqueen murderers" ++++++++ Hvorfor går det plutselig så mye sånt? Det er jo mye mord i serier også men disse er dokumentarer der drapsmåte, foregangsløp, spor, etterforskning osv skildres veldig grundig. Jeg syns det er bekymringsverdig og blir redd for at det inspirerer seere for det er kjent at man tar til seg hva man ser på. For eksempel de som har på Kardashians vil før eller senere føle at de trenger fillers og Botox, det finnes ekte mordere som har sagt de ble inspirert av serier blant annet serien Dexter. Ja blir redd jeg når det bare går mordprogrammer liksom 5 timer om dagen på en og samme kanal. Kan ikke komme unna det på andre kanaler heller som hvertfall sender en episode med CSI eller Bones eller noe … Jeg blir redd for å bli drept jeg, eller til og med for å bli fascinert av drap 😮 Anonymkode: 451c0...1ad 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Man skal ikke kimse av indoktrinering og subliminale meldinger. Anonymkode: 91b38...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Har du en sånn litt avlang ting som ligger på bordet? Den kan du trykke på knappene også vips plutselig er du på en annen kanal som ikke sender disse programmene.. Anonymkode: 969dd...d36 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 True crime er veldig i vinden! Jeg er mer interessert i de seriene hvor man intervjuer mordere og får se hva som foregår i det sjuke huet deres. 🤢 Anonymkode: eac1c...e09
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 På 29.01.2019 den 1.09, AnonymBruker skrev: Man skal ikke kimse av indoktrinering og subliminale meldinger. Anonymkode: 91b38...f6b Akuratt! Hva er det de prøver på? Man vet at folk lar seg påvirke og inspirere av noe de ser mye på og nå pusher de dette her hardt. Jeg begynner å tro det er sant at vi lever i endetiden (jeg er ikke religiøs) fordi det er så mye djevelskap som skjer både i myndighetene og mediene og musikk som hjernevasker til mer djevelskap og folk blir jo bare mer og mer sjuke i huet. Anonymkode: 451c0...1ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå