Gå til innhold

Sex er ikke digg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei.  Har vært kjærester i tre år nå.  Sexen er enda på topp vil jeg si,  ikke dabbet veldig mye av.  Det er jo forsåvidt veldig deilig.  Eneste problemet er at jeg ikke merker noe.  Er deilig når han fingrer meg med to fingre eller får meg til å komme med klitoris. Har aldri kommet vaginalt av han eller selv. 

Men med en gang jeg setter meg på staken,  eller han tar meg bakfra kjenner jeg ikkenoe.  Han har gjennomsnittlig penis,  15-16 cm kanskje.  Har spurt rett frem og helt ærlig om han syntes jeg er løs.  (Det i forbindelse at jeg tisser litt når jeg hopper eller nyser hardt)  og han svarte at han ikke syntes det og syntes jeg er like deilig å knulle som i starten. 

Kan jeg få meg selv til å kjenne noe? Jeg trener vaginaen hver dag med å stramme, knipe, og holde igjen. Men etter 4 måneder merker jeg faktisk ingen forskjell.  

Hjelp.  Ønsker selv klart å ha god sex!  

Anonymkode: 3efc9...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kniper du under sex? Kan hjelpe

Anonymkode: 8171a...b12

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kniper du under sex? Kan hjelpe

Anonymkode: 8171a...b12

Hjelper ikke... 

Anonymkode: 3efc9...502

Skrevet

Vi har jo ikke så mye nerver i skjeden. Hører mange si dette du sier her. Har lest at de som kommer vaginalt egentlig bare kommer i en forlengelse av klitoris. Ellers er beste tipset å stimulere klitoris under penetrering, da blir alt dobbelt så deilig. Ulike stillinger kan også prøves mer, jeg kommer om jeg står i knebøy (ganske slitsomt etterhvert), som om det egentlig er bruk av musklene som gir orgasmen og ikke penetreringen i seg selv. Men kjenner ikke noe nytelse av å ri eller ligge i skje. 

Anonymkode: dece2...843

Skrevet

PS, og jeg er veldig trang, så er ikke det.

Anonymkode: dece2...843

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...