kathrinerr Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Etter et 9 måneder langt mareritt av et svangerskap ser jeg endelig lyset i enden av tunnelen, og en fødsel som nærmer seg med stormskritt. Kort fortalt så har legen sagt at jeg ikke bør bli gravid igjen, ettersom at det har ødelagt kroppen min helt. Jeg har hatt ME-lignende form, uten at noe har slått ut på alt mulig av tester. Jeg har siden juli ligget rett ut på sofaen dagen lang, og bare en kort spasertur til matbutikken 300 meter unna har vært nok til å slå meg ut de neste dagene. Nå er jeg så klar for å komme meg tilbake til en mer normal form, og håper å komme i gang så fort som mulig etter at jeg er klarert av legen. Derfor er jeg nå på utkikk etter de beste PTene eller lignende tjenester i Oslo, Bærum eller Asker. Jeg har bil så er ikke noe problem å kjøre et godt stykke. Jeg tør ikke legge penger i en PT fra Elixia feks uten å vite at de er flinke, men er til gjengjeld også veldig villig til å bruke mer på noen som jeg virkelig kan stole på. Vil selvfølgelig fortsette med oppfølgning hos legen min, men vil helst ha den fysiske oppfølgningen fra noen som jobber kun rettet mot det. SÅ spørsmålet er - Er det noen som har vært borti noe lignende hvor de har vært i en mer krevende situasjon ang fysisk helse og valg av PT, som har en fantastisk flink de vil anbefale?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Jeg ville sjekket ut Raw trening på Lysaker. Der kjøper du klippekort og kan kun trene med PT/fysio eller lignende. Kjøper du 20 klipp kan du f.eks trene 3 ganger med fysio, bruke 2 klipp på msddasje og behandlig, så bruke resterende klipp på PT og også bytte PT etter hva du ønsker å trene opp. Si du starter med å trene opp igjen kjernen med fysio-PT, når du føler deg klar for å begynne å løpe igjen kan du booke med en PT som er spesialist på det. Du får ikke trene alene der da. Anonymkode: 235df...ab4
kathrinerr Skrevet 29. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sjekket ut Raw trening på Lysaker. Der kjøper du klippekort og kan kun trene med PT/fysio eller lignende. Kjøper du 20 klipp kan du f.eks trene 3 ganger med fysio, bruke 2 klipp på msddasje og behandlig, så bruke resterende klipp på PT og også bytte PT etter hva du ønsker å trene opp. Si du starter med å trene opp igjen kjernen med fysio-PT, når du føler deg klar for å begynne å løpe igjen kan du booke med en PT som er spesialist på det. Du får ikke trene alene der da. Anonymkode: 235df...ab4 Det hørtes jo egentlig kjempeflott ut da, jeg bor på Fornebu så hadde jo vært kjempedeilig med så kort reisevei i tillegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå