AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Han vil ofte at jeg skal holde penisen hans rett før vi skal sove. Kanskje runke den litt men ikke at han vil ha utløsning eller sex. Noen andre som kjenner til dette? Får ikke noe spesielt utav han på hvorfor.. Anonymkode: fa2f2...91a 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Det hørtes rart ut, akkurat som penisen var en kosebamse eller noe. Merkelige greier. Anonymkode: eb426...da5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 Hehe ja kjente en som ville jeg skulle gjøre det. Han likte også å sovne mens han holdt rundt puppen min. Anonymkode: 51d45...c67 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Madammen gjør det ofte, Liker det. Anonymkode: 99ddf...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 Av erfaring liker flere damer at jeg holder puppen, det føles trygt. Kanskje han føler det trygt? Eller sniker på en turnon? Anonymkode: fa0f5...829
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #6 Skrevet 29. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Av erfaring liker flere damer at jeg holder puppen, det føles trygt. Kanskje han føler det trygt? Eller sniker på en turnon? Mistenkte tidligere selv det siste, blir jo litt påvirka av å ta på han. Men han vil som sagt verken ha utløsning eller sex som følge. Kan det føles trygt å få penisen runka litt før leggetid altså? Anonymkode: fa2f2...91a 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #7 Skrevet 29. januar 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Mistenkte tidligere selv det siste, blir jo litt påvirka av å ta på han. Men han vil som sagt verken ha utløsning eller sex som følge. Kan det føles trygt å få penisen runka litt før leggetid altså? Anonymkode: fa2f2...91a Vel, hvis det funker for han, så... Akkurat det å holde i puppen kjenner jeg igjen. Jeg gjør det ofte når vi ligger i skje. Av og til lurer jeg meg til å fikle litt, og da blir det hanky panky. På samme måte bruker jeg å lure kona til å se etter noe som klør på pungen; da blir det også hanky panky. Men at han IKKE vil har noe mer enn berøring, nei den er ny. Anonymkode: 17456...634
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #8 Skrevet 29. januar 2019 Mannen liker å bli klødd på pungen og kose litt med penis før legging. Ikke noe runking. Har aldri tenkt over at det er noe rart. Det føles jo bare godt? Blir det samme som at jeg liker å få kos på ryggen før jeg sovner. Er også godt å bli kost på brystene uten at jeg blir opphisset av det, er bare en god følelse. Så svarer du leter etter er jo bare at det er godt å bli kost på. Kunne vært en arm eller fot også liksom. Alt må ikke være seksuelt selv om kjønnsorganet er inkludert. Anonymkode: a1991...ab2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen liker å bli klødd på pungen og kose litt med penis før legging. Ikke noe runking. Har aldri tenkt over at det er noe rart. Det føles jo bare godt? Blir det samme som at jeg liker å få kos på ryggen før jeg sovner. Er også godt å bli kost på brystene uten at jeg blir opphisset av det, er bare en god følelse. Så svarer du leter etter er jo bare at det er godt å bli kost på. Kunne vært en arm eller fot også liksom. Alt må ikke være seksuelt selv om kjønnsorganet er inkludert. Men den blir jo skikkelig stiv..😂 Jeg liker også å bli kosa på ryggen, men begynner han å kose meg mellom beina blir det jo noe annet. Men for all del, mulig du har rett i dette. Anonymkode: fa2f2...91a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #10 Skrevet 30. januar 2019 Dette har jeg opplevd at mannen ønsker, ja! Synes ikke det er rart i det hele tatt🙂 tror det er nærhet, men ikke nødvendigvis sex det handler om ettersom jeg opplever at han kun er ute etter holdingen dersom han er veldig sliten feks. 😊 Anonymkode: 6ef73...c25 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå