AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Er det like stor sjanse å bli gravid hvis man sprøyter inn sæden med en 5 ml plastsprøyte i kjeden? Kan man bli gravid i d hele tatt? må sprøyta være langt inne f.eks? Noen som har prøvd dette å blitt gravid? Anonymkode: c626d...21f
Emas Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Eg las faktisk en artikkel om ei som ikkje hadde råd til å reise til Danmark,så ho tok saken i (nesten) egne hender! Det er minst ti år sidan eg las stykket, og det var i Det Nye, så ta det med ei klype salt... Ho fekk en kompis til å sprute sæd i en plastkopp, for å så trekke det opp i ei sprøyte, før ho injiserte det inn i seg sjølv..Ho vart angivelig gravid på den måten.. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Det er nok neppe like stor sjanse som hvis en prøver på vanlig vis. Men teoretisk skulle en jo tro at det er sjanse. Ettersom en under utredning/prøverør bærer med seg svømmerne i en kopp i inntil en time og de er like fine når de sees på i mikroskopet etter en sånn behandling. Pass bare på at det er kroppstemperatur på svømmerne, de skal ikke bli kalde. Kan jeg spørre hvorfor du vil gjøre det på den måten? Anonymkode: 295d7...ea5
Taiah Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 Jeg kjenner noen som unnfanget på den måten. De var et par- mannen kom i en kopp og de brukte sprøyte for å inseminere dama. De klarte ikke å bli gravide ved samleie så da prøve de på den måten, de har nå en gutt på snart 10 år. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå