AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Jeg har ikke kjøpt meg skikkelige nye klær på sikkert 2-3 år (altså med unntak av basic topper og tights jeg har brukt i anledning to svangerskap og barseltid) og tenker at etter dette svangerskapet skal jeg fylle opp garderoben igjen. Men klær har jeg alltid vært håpløs på, garderoben min har alltid vært krise og jeg har vel aldri hatt på meg klær der jeg virkelig føler meg fin. Jeg har virkelig ikke peiling! Så hva vil dere anbefale å kjøpe? Hvilke butikker, hvilken type plagg, farger osv? Jeg er 23 år, litt lav og slank. Eneste jeg vet er at jeg vil unngå akryl, minst mulig polyester, kjøpe skikkelig størrelse (og ikke tvinge meg inn i xs😅), og at jeg kanskje bør vurdere noe annet enn Bik bok, Cubus og Gina tricot. Hva er deres tips? Ynglingsplagg? Hvilke trender er in nå? og hvis noen har konkrete tips til hvor jeg kan få inspirasjon så gi dem gjerne 😃 Anonymkode: f563f...461
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Trender nå: høyt liv på bukser. Korte gensere som kan tuckes. Sennepsgul farge. Maskuline snitt på klær og sko. Dyreprint. Alt Zara selger er veldig trendy, så du kan jo titte der. Anonymkode: 739d8...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå