AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #121 Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For en kjedelig sesong. Liker IKKE endringene som er blitt gjort fra forrige. Fra spennende kokkekamper til quiz tester om mat? DET var liksom det som skulle avgjøre hvem som kommer i finalen eller ikke? kjeeeeedelig. Anonymkode: b9989...9ad Quiz i seg selv var dårlig. I tillegg er klippingen helt på trynet. I de siste episodene syns jeg det var alt for mye tilbakeblikk som tok tid fra annet. Når de i tillegg kjører quiz- hvor de hopper over resultatene- blir det helt på trynet. Anonymkode: 2cc4e...bbc 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #122 Skrevet 11. april 2019 På 10.4.2019 den 6.51, AnonymBruker skrev: Håper på ny sesong! Dette var gøy. Terje fortjente å vinne, men Linnéa var god og jeg har fått skikkelig sansen for henne. Super finale, rett og slett, selv om det var teit at ikke selve finalen fikk en hel episode. Den var elendig klippet. Anonymkode: 67237...ab0 Jeg tenkte også at klippingen var dårlig! Ble ikke engasjert. Aldri sett Camp Kulinaris før, men liker at de faktisk engasjerer seg og forsøker å bli flinke - og blir det! Ikke bare fjasing som det ofte blir i andre kjendisrealityprogram. (Selv om Lillian Müller fikk meg til å ville kaldkvele henne gjennom skjermen. Det burde vært en lov mot å være så dum.) Jeg heiet forøvrig på Linnea, siden hun ville dette så sterkt. Anonymkode: 2c7f2...009 3
Guidet Kvinne Skrevet 11. april 2019 #123 Skrevet 11. april 2019 Har omsider sett finalen. Hei produksjonsselskap: forrige sesong var mye bedre og mye mer engasjerende. Det kunne man tom se i tråden på KG. Gå tilbake til forrige gang og lag en ny sesong med den som mal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå