Gå til innhold

Camp Kulinaris 2019

Anbefalte innlegg

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Unnskyld meg.. Men Lillian virker jo stokk idiot på kjøkkenet? :hoho: Kan ikke det enkleste av det grunnleggende og spiser opp råvarene? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 5.3.2019 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Blitt kjedelig etter nykommerene dukket opp. Bare fokus på de, ikke matlagingen.

Lillian er jo ikke helt riktig vel bevart, håper hun stemmes ut! Lei av å høre stemmen og grønnsaksmaset allerede, dårlig tegn. Kokken K var ikke streng i dag heller, så de nye fikk ingen forståelse av alvoret de andre kjenner på. Oppdraget blir kanskje underkjent og da får de nok et litt annet syn på hele greia... Dumt at Adam måtte dra. 

Anonymkode: fba3e...a32

Årets serie begynte virkelig å bli veldig uspennende og lite underholdende. Ingen spenning om de vil greie oppdragene. Hvor interessant er dette da? Flere av deltagerene har tidligere vært med på så mange program om matlaging at de kan starte egne restauranter. Utrolig kjedelig med flere som Terje med. Matlagingsprogram med strenge kokkesjefer har det vært for mange av. Fjorårets serie var frem til nå mye bedre. ( Generelt betraktet; hvem gidder ta imot kjeft av en upedagogisk og tyrannisk kokk? Send Kjartan, Hellstrøm, Gordon m.fl til konkurranse i rørlegging og kjeft for den minste feil.)

Skrevet
6 minutter siden, Moondance skrev:

Unnskyld meg.. Men Lillian virker jo stokk idiot på kjøkkenet? :hoho: Kan ikke det enkleste av det grunnleggende og spiser opp råvarene? 

Hun har fått rollen Svein pleier å ha.

• Liker 2
Skrevet

Håper Sporsem vinner, starter restaurant og slutter som "komiker".

Skrevet

Nå er det nok med Wanda. Hun må få en sokk i kjeften snart. 

• Liker 14
Skrevet

Mobbing av Lillian. Dårlig gjort.

AnonymBruker
Skrevet

De tar det ekstreeeemt seriøst. Var de sånn i fjor og? Skulle jo tro det sto om liv for noen av de. Virker ikke som de har det noe gøy (Linnea, Wanda, Terje spesielt) 

Anonymkode: 322f1...ca9

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tar det ekstreeeemt seriøst. Var de sånn i fjor og? Skulle jo tro det sto om liv for noen av de. Virker ikke som de har det noe gøy (Linnea, Wanda, Terje spesielt) 

Anonymkode: 322f1...ca9

Helt enig med deg. Ta med Tv-personligheten Grunde også. Det har blitt flinkistv. Er nok av kjedelige kokkeprogram fra hele verden på tv. Prersonlig synes jeg terje smisker mest med Kjartan av alle de andre smiskerne som er med.

Skrevet

Er det seriøst et ekte brudepar med gjester som var med i dag, eller var det skuespillere??

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mazarini skrev:

Er det seriøst et ekte brudepar med gjester som var med i dag, eller var det skuespillere??

Jeg tror ikke det er ekte. Brudeparet hadde ikke gifteringer på heller, uten at det selvfølgelig trenger å bety noe.

Ser flere av personene som var i bryllupet, er de samme som har vært der før. Feks i 30 årsdagen, da Terje var restaurantsjef. 

• Liker 4
Skrevet

Uansett var det greit de ble underkjent. Emil oppførte seg som en dust. Har gjort hele uken. 

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det an å IKKE vite at mat (kjøtt!) ikke skal stå i romtemperatur over natten??! Altså... 🤷‍♀️😳

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, Krutthøna skrev:

Jeg tror ikke det er ekte. Brudeparet hadde ikke gifteringer på heller, uten at det selvfølgelig trenger å bety noe.

Ser flere av personene som var i bryllupet, er de samme som har vært der før. Feks i 30 årsdagen, da Terje var restaurantsjef. 

Høres ikke ekte ut, nei. La også merke til at enkelte av de gjestene var litt VEL uformelt kledd. 

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, Mazarini said:

Høres ikke ekte ut, nei. La også merke til at enkelte av de gjestene var litt VEL uformelt kledd. 

Hehe, jeg la merke til det samme! Og jeg håper nesten at det ikke var et ekte bryllup, siden den var litt under pari denne middagen... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var selvfølgelig ikke et ekte bryllup. :fnise:

Anonymkode: 2c7f2...009

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den svarte jumpsuiten til Jorun er så fin! Noen som vet hvor den er fra?

Anonymkode: f134c...b92

Skrevet
På 28.3.2019 den 18.26, AnonymBruker skrev:

Den svarte jumpsuiten til Jorun er så fin! Noen som vet hvor den er fra?

Anonymkode: f134c...b92

Hvis du spør svarer hun sikkert, hun er på Instagram :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fortjent at Terje vant, han er flink og har vært snill gjennom hele konkurransen :)

Anonymkode: 1e7c3...ce0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Håper på ny sesong! Dette var gøy. Terje fortjente å vinne, men Linnéa var god og jeg har fått skikkelig sansen for henne. Super finale, rett og slett, selv om det var teit at ikke selve finalen fikk en hel episode. Den var elendig klippet. 

Anonymkode: 67237...ab0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

For en kjedelig sesong. Liker IKKE endringene som er blitt gjort fra forrige. Fra spennende kokkekamper til quiz tester om mat? DET var liksom det som skulle avgjøre hvem som kommer i finalen eller ikke? kjeeeeedelig.

Anonymkode: b9989...9ad

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...