AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #81 Skrevet 5. mars 2019 Blitt kjedelig etter nykommerene dukket opp. Bare fokus på de, ikke matlagingen. Lillian er jo ikke helt riktig vel bevart, håper hun stemmes ut! Lei av å høre stemmen og grønnsaksmaset allerede, dårlig tegn. Kokken K var ikke streng i dag heller, så de nye fikk ingen forståelse av alvoret de andre kjenner på. Oppdraget blir kanskje underkjent og da får de nok et litt annet syn på hele greia... Dumt at Adam måtte dra. Anonymkode: fba3e...a32 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #82 Skrevet 5. mars 2019 Hvorfor sier Jorun "tycker"? Er det vanlig på hennes dialekt eller snakker ho svorsk? Og hva er poeeenget med å få inn utfordrere i absolutt reality-program? Synes det ødelegger. Anonymkode: 4b78d...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #83 Skrevet 6. mars 2019 Jeg bare elsker alt ved Jorunn, for ei herlig gla’jente. Digger dialekten og alle de morsomme tulleordene hennes. Anonymkode: 4a03e...44a 5
Måbarefåsiat... Skrevet 6. mars 2019 #84 Skrevet 6. mars 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Blitt kjedelig etter nykommerene dukket opp. Bare fokus på de, ikke matlagingen. Lillian er jo ikke helt riktig vel bevart, håper hun stemmes ut! Lei av å høre stemmen og grønnsaksmaset allerede, dårlig tegn. Kokken K var ikke streng i dag heller, så de nye fikk ingen forståelse av alvoret de andre kjenner på. Oppdraget blir kanskje underkjent og da får de nok et litt annet syn på hele greia... Dumt at Adam måtte dra. Anonymkode: fba3e...a32 Måtte Adam dra? Det fikk ikke jeg med meg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #85 Skrevet 6. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Blitt kjedelig etter nykommerene dukket opp. Bare fokus på de, ikke matlagingen. Lillian er jo ikke helt riktig vel bevart, håper hun stemmes ut! Lei av å høre stemmen og grønnsaksmaset allerede, dårlig tegn. Kokken K var ikke streng i dag heller, så de nye fikk ingen forståelse av alvoret de andre kjenner på. Oppdraget blir kanskje underkjent og da får de nok et litt annet syn på hele greia... Dumt at Adam måtte dra. Anonymkode: fba3e...a32 Fikk ikke sett. Hvorfor dro Adam? Anonymkode: 49d24...656
Sparks Skrevet 6. mars 2019 #86 Skrevet 6. mars 2019 (endret) Hva tenker egentlig folk om de nye endringene? 3 istedenfor 4 episoder, en kokkekamp istedenfor to, osv? Hørte på Linnea Myhre prate om programmet i podkasten hennes og hun brydde seg lite om hennes egen tv tid, men sa at det er irriterende at de fokuserer så lite på selve matlagingen. Endret 6. mars 2019 av Sparks 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #87 Skrevet 6. mars 2019 Adam måtte ikke dra.... Anonymkode: 95cdf...753
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #88 Skrevet 6. mars 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Adam måtte ikke dra.... Anonymkode: 95cdf...753 Han følte jo at han måtte det, for helsa si skyld. Å stå sånn i timesvis hver dag på et kjøkken og slite med vond rygg må være ganske jævlig. Anonymkode: 4ddb7...f37 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #90 Skrevet 7. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Han følte jo at han måtte det, for helsa si skyld. Å stå sånn i timesvis hver dag på et kjøkken og slite med vond rygg må være ganske jævlig. Anonymkode: 4ddb7...f37 Og når vises dette?? Anonymkode: 95cdf...753
Gjest trinet Skrevet 7. mars 2019 #91 Skrevet 7. mars 2019 De kommentarene til wanda..🙄 jeg svetter så mye på puppene, jeg kjente det i vaginaen, vaginaen står seriøst rett ut...glad jeg tok ut tampongen ellers hadde den falt ut nå. Altså..🤯
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #92 Skrevet 7. mars 2019 Ja.. så hvis folk som ser på Camp Kulinaris på Viaplay eller noe kunne brukt spoilertag når de skal snakke om en hendelse som ikke har blitt vist på tv enda, så hadde det vært supert 🙏🏼 I alle falll når det gjelder deltakere som ryker/melder seg ut! 🙄 Anonymkode: 1d0ab...f4d 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #93 Skrevet 8. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja.. så hvis folk som ser på Camp Kulinaris på Viaplay eller noe kunne brukt spoilertag når de skal snakke om en hendelse som ikke har blitt vist på tv enda, så hadde det vært supert 🙏🏼 I alle falll når det gjelder deltakere som ryker/melder seg ut! 🙄 Anonymkode: 1d0ab...f4d Ja, ikke gidd å spil for oss som følger med på TV3 sendingene. Anonymkode: 95cdf...753
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #94 Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, ikke gidd å spil for oss som følger med på TV3 sendingene. Anonymkode: 95cdf...753 *spoil Anonymkode: 95cdf...753
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #95 Skrevet 8. mars 2019 På 7.3.2019 den 7.33, AnonymBruker skrev: Og når vises dette?? Anonymkode: 95cdf...753 Det var nå på mandagen eller tirsdagens episode. Anonymkode: 4ddb7...f37
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #96 Skrevet 8. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var nå på mandagen eller tirsdagens episode. Anonymkode: 4ddb7...f37 Nei. I gårsdagens episode ble det vist. Så tusen takk for spoileren 🙄 Anonymkode: 1d0ab...f4d 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #97 Skrevet 8. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. I gårsdagens episode ble det vist. Så tusen takk for spoileren 🙄 Anonymkode: 1d0ab...f4d Var det ikke i gårsdagens episode det var servering? Han dro jo hjem før det. Anonymkode: 4ddb7...f37
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #98 Skrevet 8. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke i gårsdagens episode det var servering? Han dro jo hjem før det. Anonymkode: 4ddb7...f37 Serveringen er på mandag, i går så viste de rettene for Kjartan. Anonymkode: 1d0ab...f4d
Simpson Skrevet 11. mars 2019 #100 Skrevet 11. mars 2019 På 7.3.2019 den 19.46, trinet skrev: De kommentarene til wanda..🙄 jeg svetter så mye på puppene, jeg kjente det i vaginaen, vaginaen står seriøst rett ut...glad jeg tok ut tampongen ellers hadde den falt ut nå. Altså..🤯 Det er en av grunnene til at hun er med. Hun er fæl i kjeften, og helt uskyldig .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå