Mkigjen Skrevet 11. februar 2019 #61 Skrevet 11. februar 2019 Syns gjengen i denne sesongen er helt herlig! Ler godt av hver episode 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #62 Skrevet 14. februar 2019 Linnea er så sur hele tiden.. Anonymkode: 322f1...ca9 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #63 Skrevet 14. februar 2019 Jeg forstår ikke hvorfor ikke Grunde får noe å lage? Han har jo vist hver gang at han er kjempeflink! Greit nok at han trenger bekreftelse, men han er jo full av stå på vilje. Anonymkode: 3ea5f...d9e 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #64 Skrevet 14. februar 2019 Syntes denne sesongen er topp! Får litt vondt av Grunde, hvorfor kan ikke Wanda dele oppgavene så alle får ansvar, skjønner han er irriterende, men er jo flink. Han blir litt frosset ut denne runden. Linnea er ikke ak positiv, haha. Hun Jorunn har jeg fått sansen for. Spent på serveringen i Kragerø. (I sommer var jeg noen hytter unna restauranten, fikk ikke meg meg at noe av dette ble spilt inn, jeg... For d er vel i sommerferien, ser sånn ut) Anonymkode: fba3e...a32 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #65 Skrevet 26. februar 2019 Wow, der mistet jeg respekt for Kjartan ass. Jeg hadde blitt så forbanna selv. Han er veldig dårlig på å gi konstruktive tilbakemeldinger, han blir bare nedlatende og sur og frekk. Dersom han vet de har så stort potensiale så må han jo motivere dem da, han skremmer dem jo vekk og gjør dem nervøse. Det finnes liksom ikke rom for å gjøre så mye som én liten feil. Og den anretningen hans med bakepapiret var dritstygg. Anonymkode: 1d0ab...f4d 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #66 Skrevet 26. februar 2019 Jeg er livredd Kjartan! 😂 Anonymkode: 8d4dd...8e7
Pusle Skrevet 26. februar 2019 #67 Skrevet 26. februar 2019 Ja, hva er greia med den sure og hissige kokken?! Begynner å lure på om produksjonen har bedt han om å fremstå sånn, eller om han prøver å være en slags kopi av Gordon Ramsay ;) 4
Simpson Skrevet 27. februar 2019 #68 Skrevet 27. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow, der mistet jeg respekt for Kjartan ass. Jeg hadde blitt så forbanna selv. Han er veldig dårlig på å gi konstruktive tilbakemeldinger, han blir bare nedlatende og sur og frekk. Dersom han vet de har så stort potensiale så må han jo motivere dem da, han skremmer dem jo vekk og gjør dem nervøse. Det finnes liksom ikke rom for å gjøre så mye som én liten feil. Og den anretningen hans med bakepapiret var dritstygg. Anonymkode: 1d0ab...f4d Kjartan har nok fått beskjed om å fyre opp stemningen, det begynte å bli litt kjedelig nå. Terje er med på å lage det litt dramatisk.
WhiteSwan Skrevet 27. februar 2019 #69 Skrevet 27. februar 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow, der mistet jeg respekt for Kjartan ass. Jeg hadde blitt så forbanna selv. Han er veldig dårlig på å gi konstruktive tilbakemeldinger, han blir bare nedlatende og sur og frekk. Dersom han vet de har så stort potensiale så må han jo motivere dem da, han skremmer dem jo vekk og gjør dem nervøse. Det finnes liksom ikke rom for å gjøre så mye som én liten feil. Og den anretningen hans med bakepapiret var dritstygg. Anonymkode: 1d0ab...f4d Ja han er jo ikke flink til å lære bort så han kan jo skylde seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #70 Skrevet 28. februar 2019 Kjartan burde være hyggeligere. Og at han kopierer 2000-tallets store mattrend med den urbane og røffe looken med bakepapiret var jo ikke akkurat moderne. Jeg var i England det året fish'n chips virkelig kom til Norge. Det er maaange år siden. Moderne er det altså ikke og ikke fint heller, så der synes jeg Kjartan tar feil. Men brun tallerken til brun mat er også feil. Anonymkode: 91056...ecc 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #71 Skrevet 1. mars 2019 Jeg syns selve produksjonen/redigeringen er irriterende - med bakgrunnssanger, amerikansinspirert "morsom-klipping" av scener og lyder. Forrige sesong var bedre og det var mer fokus på maten de lagde. Ikke at jeg er veldig interessert i matlaging, men jeg mener de klarte å få til en spennende sesong i fjor hvor mye av fokuset ble lagt til det som foregikk på kjøkkenet. Anonymkode: 4e536...180 3
Gjest Emmy_H Skrevet 1. mars 2019 #72 Skrevet 1. mars 2019 Jeg elsker denne sesongen av CK. For en utrolig flott gjeng og for et feelgood program, jeg ler og koser meg med den gjengen. Anbefales ❤️
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #73 Skrevet 4. mars 2019 På 29.1.2019 den 15.50, Moondance skrev: Jeg fulgte med forrige sesong og hadde gledet meg til denne. Men føler trang til å bytte kanal hver gang Jorun Stiansen åpner kjeften, jeg takler virkelig ikke den dialekten og måten hun snakker på..!! Kommer sikkert til å følge med når hun har røket ut da Elske når ho prate ❤ Anonymkode: 6e704...6eb 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #74 Skrevet 4. mars 2019 Herregud for et surt tryne på Wanda i dag. Håpet hun skulle ryke bare pga det. Det går an å oppføre seg, selv om man havner i kamp. Stella kunne gå ut med hevet hode og smil om munnen. Tror hun har valgt Grunde til ny kjøkkensjef 😳 Anonymkode: 95cdf...753
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #75 Skrevet 4. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud for et surt tryne på Wanda i dag. Håpet hun skulle ryke bare pga det. Det går an å oppføre seg, selv om man havner i kamp. Stella kunne gå ut med hevet hode og smil om munnen. Tror hun har valgt Grunde til ny kjøkkensjef 😳 Anonymkode: 95cdf...753 Tror Wanda har ekstremt resting bitch face. Synes alltid hun ser misfornøyd ut Anonymkode: 322f1...ca9 2
EvaLena Skrevet 5. mars 2019 #77 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lillian... 😂 Anonymkode: dbf72...a04 Herregud, hu trenger jo verge 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #78 Skrevet 5. mars 2019 Stakkars Grunde! Ikke lett å være kjøkkensjef denne uken med 3 nykommere, hvorav 1 trenger hjelp til absolutt ALT! Anonymkode: dbf72...a04 3
Måbarefåsiat... Skrevet 5. mars 2019 #79 Skrevet 5. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Lillian... 😂 Anonymkode: dbf72...a04 Å herregud. Åt opp alle nepene 😂 stakkars Grunde. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #80 Skrevet 5. mars 2019 Kan ikke Lillian sette opp håret?? Ser for meg at de finner et langt lyst hår i maten 😷 hun virker jo helt hjelpesløs Anonymkode: 322f1...ca9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå