Gå til innhold

Camp Kulinaris 2019

cloudsinger

Anbefalte innlegg

På 29.1.2019 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Hva f... feiler det Erlend Elias? Hvorfor lar folk han oppføre seg som en drittunge i alt han er med på? Og hvorfor må han være med på så mye. Han ødelegger ellers artige tv-program med den sutringen.

Tommy er kul da 😄 

Anonymkode: 0db90...4a2

Det er jobben/imaget til EE å være sånn på TV. Kjendiser tjener penger på å være med, så da ble jo EE med for å promotere seg selv og attpåtil få lønn.

Anonymkode: c946e...045

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lærlingkampen var jo ikke så spennende at det gjorde noe, takket være snutter av fremtidige hendelser visste vi jo hvem som kom til å vinne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/29/2019 at 9:43 PM, Mkigjen said:

Speltpølser..🤣

Den var brilliant! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2019 den 21.01, AnonymBruker skrev:

rasist eller

Anonymkode: b9989...9ad

Så hvis personen ikke kunne fordra en av de norske, så hadde det liksom vært greit? 

Anonymkode: 6868b...fef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis personen ikke kunne fordra en av de norske, så hadde det liksom vært greit? 

Anonymkode: 6868b...fef

Har en fjern mistanke om at ABb9989...9ad ikke var helt seriøs. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jobben/imaget til EE å være sånn på TV. Kjendiser tjener penger på å være med, så da ble jo EE med for å promotere seg selv og attpåtil få lønn.

Anonymkode: c946e...045

Nei er det? Dæven! 

POENGET var hvorfor de andre deltagere lar han holde på sånn. Noen må jo si ifra. Ufyselig er han! Og jada, han sier ja til alt han blir spurt om. Men hvorfor vil tv-kanalene ha han med. Han ødelegger alt han er med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ler meg i hjel av Terje 😂 Erlend Elias kan jo bare ryke og reise!!!

Anonymkode: dbfbf...b33

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager, hva er det jeg ser? Har Trine Lise også gått i restylan-baret? Hun som har så nydelig smil som hun har.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje, Terje, Terje! 😂 stakkars. Veldig dårlig gjort av Erlend å ikke gjøre en innsats som restaurantsjef.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2019 den 22.11, Peonjenta skrev:

Hva er greia?  C-kjendiser reiser til andre land og lager mat.  Hvorfor?

Andre land? Er Kragerø et annet land? Er Terje c-kjendis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet spoiler ass!

Spoiler

På db.no står det "her trekker Erlend Elias seg fra Camp Culinaris". Ikke spesielt overraskende da han trekker seg fra alt han er med på (feks farmen), men er dette vist på TV ennå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dagbladet spoiler ass!

Vis skjult innhold

På db.no står det "her trekker Erlend Elias seg fra Camp Culinaris". Ikke spesielt overraskende da han trekker seg fra alt han er med på (feks farmen), men er dette vist på TV ennå?

Rakk aldri å se videoen da, for da jeg skulle finne tilbake til den var den borte fra forsiden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare jeg som har problemer med å se episode 5 på viafree sin nettside? 

Anonymkode: b9989...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Lise 🙄 Skjønte jo virkelig ikke hva Kjartan sa og hvorfor. Han tar henne på å skylde på at han skulle vise Jorun, og at karamellen stivnet fordi de måtte vente. Når den hadde stivnet uansett fordi den var laget feil. Og det bare klarte ikke hun å skjønne... Fascinerende

Anonymkode: 89c67...db0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagbladet spoiler ass!

Skjul innhold

Nå var det en ganske god grunn til at han trakk seg da, så man burde være litt forsiktig med å dømme før man vet med sikkerhet hva grunnen er 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EE fornekter seg ikke. Latere person tror jeg ikke er mulig å oppdrive, da må vi vel innom en avdeling hvor pasienter i vegetativ tilstand holder til., selv det er egentlig en fornærmelse for de syke. Jeg ber om unnnskyld for å ha nevn denne pasientgruppen i sammenligningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig misliker nesten alle deltagerne i år!!! Jeg likte sist sesong veldig godt, men i år orker jeg ikke 

Anonymkode: f2d5d...15b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trine-Lise 😷 fæl dame

Anonymkode: 322f1...ca9

Grusom. Forstår ikke hvorfor hun er med! Hun, EE og Sharif, samme med Unni, hva er poenget? Føler de har ødelagt fjorårets konsept

Anonymkode: f2d5d...15b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...