Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 24 som har ekstremt mye nesehår. Hvis det blir tatt bilde av meg med blits eller jeg er i sola synes de kjempe godt, noe jeg synes et veldig sjenerende og stygt.

Er det noen der ute som har samme problem som har gode tips? Jeg har lest litt om nesehårtrimmer, men vet ikke om det fungerer så bra? Noen anbefalinger til type trimmer isåfall?

Anonymkode: fc9e3...a71

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1252394-jente-som-har-mye-neseh%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har det. Hvis du ser ordentlig etter vil du se det på alle andre jenter også men man legger barer ikke merke til det til vanlig fordi man stirrer ikke på andres nesebor som man gjør på seg selv 2 cm fra speilet 😛 Er nok ingen som legger merke til dine nesehår heller :) Ikke vær så hysterisk :)

Anonymkode: 7888e...8e0

• Liker 1
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle har det. Hvis du ser ordentlig etter vil du se det på alle andre jenter også men man legger barer ikke merke til det til vanlig fordi man stirrer ikke på andres nesebor som man gjør på seg selv 2 cm fra speilet 😛 Er nok ingen som legger merke til dine nesehår heller :) Ikke vær så hysterisk :)

Anonymkode: 7888e...8e0

Jo, mine ser man godt 😛 på alle bilder osv. Familien min har generelt mye hår, spesielt faren min. På han stikker hårene ut fra nesa, så har nok arvet noe her

Anonymkode: fc9e3...a71

• 2 uker senere...

Annonse

• 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...