Gå til innhold

Jente som har mye nesehår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 24 som har ekstremt mye nesehår. Hvis det blir tatt bilde av meg med blits eller jeg er i sola synes de kjempe godt, noe jeg synes et veldig sjenerende og stygt.

Er det noen der ute som har samme problem som har gode tips? Jeg har lest litt om nesehårtrimmer, men vet ikke om det fungerer så bra? Noen anbefalinger til type trimmer isåfall?

Anonymkode: fc9e3...a71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar en saks og klipper, men kan også bruke trimmer, bare søk opp nesehårtrimmer på Google eller prisjakt og se hvilken modell som har best rating

Anonymkode: bba82...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker trimmer. Hvilken som helst fungerer bra. Den jeg har nå koster sånn 60 kroner på power.

Anonymkode: 57359...57d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har det. Hvis du ser ordentlig etter vil du se det på alle andre jenter også men man legger barer ikke merke til det til vanlig fordi man stirrer ikke på andres nesebor som man gjør på seg selv 2 cm fra speilet 😛 Er nok ingen som legger merke til dine nesehår heller :) Ikke vær så hysterisk :)

Anonymkode: 7888e...8e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle har det. Hvis du ser ordentlig etter vil du se det på alle andre jenter også men man legger barer ikke merke til det til vanlig fordi man stirrer ikke på andres nesebor som man gjør på seg selv 2 cm fra speilet 😛 Er nok ingen som legger merke til dine nesehår heller :) Ikke vær så hysterisk :)

Anonymkode: 7888e...8e0

Jo, mine ser man godt 😛 på alle bilder osv. Familien min har generelt mye hår, spesielt faren min. På han stikker hårene ut fra nesa, så har nok arvet noe her

Anonymkode: fc9e3...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bruker trimmer og det funker, men det negative med å fjerne hårene er at det vil renne mye mer av nesa når du er forkjølet osv. Håret er jo der for å beskytte

Anonymkode: e694b...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sant de ikke stikker på utsiden og det ikke er så mye at du ikke får puste skikkelig, så er det nok normal mengde. Det er en grunn for at vi har nesehår. 

Anonymkode: d36e8...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg napper nesehårene. Ca en gang i måneden.

Saks/trimmer vil bare gjøre de tykkere og stivere.

Anonymkode: 8b4d9...ab9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg napper nesehårene. Ca en gang i måneden.

Saks/trimmer vil bare gjøre de tykkere og stivere.

Anonymkode: 8b4d9...ab9

Er ikke det veldig vondt? 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store nesebor og neseborene synes veldig godt! Lange tykke mandige hår😫 jeg fjerner med hårfjerningskrem ca 2 ganger i måneden. 

Anonymkode: f8ee8...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...