Lilletrollet Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Gratulerer så masse! Hun ble vist født på Bloksberg! http://www.kongehuset.no/
*M* Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 GRATULERER Da jeg leste navnet ble jeg litt :o (synes forøvrig Leah er et nydelig navn)
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Leah er nydelig, Isadora........... Men jeg trodde trenden var å kalle opp barna etter hvor de ble laget, så da burde jo disse to snu helt om og kalle ungen opp etter stedet hun ble født........ Uansett, grattis!!
Gjest Guest 1 Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Synes Leah er et fint navn,men jeg kjente en hund en gang som het Lea og derfor blir det litt rart for meg.... Men gratulerer så mye!
Malou Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 Men jeg trodde trenden var å kalle opp barna etter hvor de ble laget' date=' så da burde jo disse to snu helt om og kalle ungen opp etter stedet hun ble født........ [/quote'] Genial ide!
Lestat Skrevet 8. april 2005 #7 Skrevet 8. april 2005 Dette må jo oppfattes som nok et argument for å droppe monarkiet i norge. Det er jo åpenbart at det er et problem for denne familien at de mangler etternavn. Hvorfor i all verden ville de ellers funnet på slike navnesammensetninger.... Hadde ikke Leah Pettersen f.eks hørtes litt mindre merkelig ut enn Leah Isadora ?
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Likte godt både Leah og Isadora jeg. Uvant kanskje ja, men nettopp derfor også flott!!
Malou Skrevet 8. april 2005 #9 Skrevet 8. april 2005 Dette må jo oppfattes som nok et argument for å droppe monarkiet i norge. Det er jo åpenbart at det er et problem for denne familien at de mangler etternavn. Hvorfor i all verden ville de ellers funnet på slike navnesammensetninger.... Til info så skal hun hete Leah Isadora Behn..
monja Skrevet 8. april 2005 #10 Skrevet 8. april 2005 Kan ikke si annet enn at de er flinke til å finne på originale navn ja :o
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. april 2005 #11 Skrevet 8. april 2005 Hvis nestemann blir en gutt, skal han hete Max Factor Behn...
Bridget Jones Skrevet 8. april 2005 #12 Skrevet 8. april 2005 likte Leah men Isadora var ikke så fint
Milly:) Skrevet 8. april 2005 #13 Skrevet 8. april 2005 Leah er jo et nydelig navn...Isadora er også fint, på engelsk i alle fall. På norsk blir det litt :-? synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #14 Skrevet 8. april 2005 Jeg får assisiasjoner med Prinsesse Leya fra starwars
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #16 Skrevet 8. april 2005 ...assosiasjoner - beklager skriveleifen
søndagsengel? Skrevet 8. april 2005 #17 Skrevet 8. april 2005 Så koselig!! Kjempefint navn! (Har lyst til å kalle barnet jeg en gang får Leah, hvis ikke "alle" får det navnet nå, da...)
Arwen Skrevet 8. april 2005 #18 Skrevet 8. april 2005 Likte også Leah veldig godt, har vurdert det selv når vi har snakket om navn - nå blir det uaktuelt. Isadora derimot er sminke for meg, og kun det. Ikke et navn.
Trampe Skrevet 8. april 2005 #19 Skrevet 8. april 2005 Hvis nestemann blir en gutt, skal han hete Max Factor Behn... Synes Leah er nydelig. Men Isadora er ikke helt min smak i navn... Men de om det
monja Skrevet 8. april 2005 #20 Skrevet 8. april 2005 Likte også Leah veldig godt, har vurdert det selv når vi har snakket om navn - nå blir det uaktuelt. Enig! Vi hadde Leah øverst på lista da jeg var gravid, men det er neppe aktuelt nå nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå