Brannslangen Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Jeg synes det er ganske avslørende at den eneste gruppen innvandrere venstresiden er i mot, er den i fra Polen og andre øst-europeiske land. Det er liksom politisk korrekt for dem å hetse hvite innvandrere og samtidig verne ubetinget om innvandrere fra Midtøsten og Afrika. Jeg mener det er beint frem rasisme den holdningen venstresiden har når det kommer til innvandring. Det er enda verre det de driver på med, når en tenker at polakkene har null problemer med å følge lover og regler samt studere og jobbe, mens araberne og afrikanerne topper krim-statistikkene, og ellers stort sett bare eser ut sosialbudsjettene til stat og kommune. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Når i all verden har venstresiden sagt alt dette? Har jeg ikke fått med meg. Anonymkode: fbef0...1e2 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Hæ? Det var jo litt av en konspirasjonteori du fant opp denne gangen da Anonymkode: 5bd5d...115 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 På 28.1.2019 den 19.52, AnonymBruker skrev: Når i all verden har venstresiden sagt alt dette? Har jeg ikke fått med meg. Anonymkode: fbef0...1e2 Fulgt med på hvordan jordbærplukkere behandles b.la? Og hvordan aldri har noen problemer med å skrive nasjonalitet om det er øst-europeer som gjør noe kriminelt, enn når det er noen fra et annet land... spesielt.. Anonymkode: 9b153...47d 1
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 På 28.1.2019 den 19.35, Brannslangen skrev: Jeg synes det er ganske avslørende at den eneste gruppen innvandrere venstresiden er i mot, er den i fra Polen og andre øst-europeiske land. Det er liksom politisk korrekt for dem å hetse hvite innvandrere og samtidig verne ubetinget om innvandrere fra Midtøsten og Afrika. Jeg mener det er beint frem rasisme den holdningen venstresiden har når det kommer til innvandring. Det er enda verre det de driver på med, når en tenker at polakkene har null problemer med å følge lover og regler samt studere og jobbe, mens araberne og afrikanerne topper krim-statistikkene, og ellers stort sett bare eser ut sosialbudsjettene til stat og kommune. Jeg venter i spenning på dokumentasjonen. 😁
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Venstresiden er rasistiske mot alle, de behandler jo fargede som de er barn som ikke er i stand til å greie seg selv. Ja jeg vet det også er rasister på høyresiden, det er rasister over alt blant folk på venstresiden og høyresiden. Anonymkode: 89de8...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 Legg frem dokumentasjon på at venstresiden "er mot" arbeidsinnvandring fra østeuropa! Fri bevegelse av arbeidskraft følger av EØS-avtalen. Største våset jeg har hørt på lenge. Anonymkode: 0330a...9c9
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg frem dokumentasjon på at venstresiden "er mot" arbeidsinnvandring fra østeuropa! Fri bevegelse av arbeidskraft følger av EØS-avtalen. Største våset jeg har hørt på lenge. Anonymkode: 0330a...9c9 Deler av venstresiden (og høyresiden) vil jo si opp EØS-avtalen, og dermed avslutte fri arbeidsinnvandring fra EØS-området (ikke bare Polen). Slik vil polakker bli likestilt med resten av verden utenfor Norden. Slik har TS et ørlite poeng, men det er ikke unikt for venstresiden. Og viktigst: Det er IKKE rasistisk begrunnet.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, Alterego666 skrev: Deler av venstresiden (og høyresiden) vil jo si opp EØS-avtalen, og dermed avslutte fri arbeidsinnvandring fra EØS-området (ikke bare Polen). Slik vil polakker bli likestilt med resten av verden utenfor Norden. Slik har TS et ørlite poeng, men det er ikke unikt for venstresiden. Og viktigst: Det er IKKE rasistisk begrunnet. Det vil jo omfatte alle landene som er medlem. Ikke bare østeuropa. Syns ikke ts har noe poeng. Anonymkode: 0330a...9c9
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vil jo omfatte alle landene som er medlem. Ikke bare østeuropa. Syns ikke ts har noe poeng. Anonymkode: 0330a...9c9 Nettopp. Derfor er det IKKE rasistisk, og IKKE knyttet til venstresiden alene. My point exactly. TS hevder også at polakker er lovlydige, mens mørkhudede er kriminelle. SVÆRT spent på dokumentasjonen på den påstanden. Norske fengsler er fulle av vinnings-, volds- og narkotikadømte fra Baltikum. De som ikke har norsk statsborgerskap eller permanent opphold blir sendt ut etter soning.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 Venstresiden er ikke imot øst-europeisk innvandring. De er imot sosial dumping og systematisk utnyttelse av billig arbeidskraft fra fattige land. Synes det er fint jeg. Anonymkode: 893a0...e20 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 17 minutter siden, Alterego666 skrev: Nettopp. Derfor er det IKKE rasistisk, og IKKE knyttet til venstresiden alene. My point exactly. TS hevder også at polakker er lovlydige, mens mørkhudede er kriminelle. SVÆRT spent på dokumentasjonen på den påstanden. Norske fengsler er fulle av vinnings-, volds- og narkotikadømte fra Baltikum. De som ikke har norsk statsborgerskap eller permanent opphold blir sendt ut etter soning. Kom gjerne på statistikk på det Anonymkode: 9b153...47d 1
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom gjerne på statistikk på det Anonymkode: 9b153...47d https://www.kriminalomsorgen.no/utenlandske-innsatte.237929.no.html Litt upresis påstand, men hovedtrenden står seg.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 Tror ikke rase eller er noe tema. Men har inntrykk av at venstresiden i større grad vil ta inn sosialklienter. Mens høyresiden helst vil stille litt krav og ha inn folk som kan greie seg selv. Anonymkode: ddab8...22d 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #15 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, Alterego666 skrev: https://www.kriminalomsorgen.no/utenlandske-innsatte.237929.no.html Litt upresis påstand, men hovedtrenden står seg. Ok, men hvorfor er de fleste derfra? Er det ting som løyet om jobb eller sånne ting? Anonymkode: 9b153...47d
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2020 #16 Skrevet 4. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom gjerne på statistikk på det Anonymkode: 9b153...47d Mer: https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/dette-er-nasjonene-som-fyller-opp-norske-fengsler/3423354212.html
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2020 #17 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, men hvorfor er de fleste derfra? Er det ting som løyet om jobb eller sånne ting? Anonymkode: 9b153...47d De begår flest lovbrudd.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #18 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, Alterego666 skrev: Mer: https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/dette-er-nasjonene-som-fyller-opp-norske-fengsler/3423354212.html Ok, men hvis Polen er den aller største innvandrergruppen i Norge, gir det jo mening at flest innsatte også er derfra? Anonymkode: 9b153...47d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #19 Skrevet 4. august 2020 30 minutter siden, Alterego666 said: Nettopp. Derfor er det IKKE rasistisk, og IKKE knyttet til venstresiden alene. My point exactly. TS hevder også at polakker er lovlydige, mens mørkhudede er kriminelle. SVÆRT spent på dokumentasjonen på den påstanden. Norske fengsler er fulle av vinnings-, volds- og narkotikadømte fra Baltikum. De som ikke har norsk statsborgerskap eller permanent opphold blir sendt ut etter soning. Polen er ikke an del av Baltikum Anonymkode: fdada...496 1
Gjest Alterego666 Skrevet 4. august 2020 #20 Skrevet 4. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, men hvis Polen er den aller største innvandrergruppen i Norge, gir det jo mening at flest innsatte også er derfra? Anonymkode: 9b153...47d Det forklarer tildels overrepresentasjonen. Jeg kommenterte påstanden i HI om at polakker er lovlydige, mens mørkhudede (ingen offentlig statistikk på hudfarge) er kriminelle. Statistikken jeg har frembragt, forteller at polakker er en langt mer kriminell gruppe en nordmenn. Mange av de innsatte fra Polen, Baltikum og Romania er nok yrkeskriminelle som besøker Norge på turistvisum. Jeg tror også at fastboende polakker i Norge er hardtarbeidende samfunnsstøtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå