Gjest lillelou Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Märtha og Ari fikk i dag sin andre datter, som har fått navnet Leah Isadora. Navnet overrasket ikke meg, og følger stilmessig opp navnet på den førstefødte. Vakkert? Hver for seg funker det, syns jeg, men er usikker på kombinasjonen.
Gjest lillelou Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 De har sikkert brådype tanker rundt navnet, som sist gang...gleder meg forøvrig til å høre Aris "budskap fra fødestua" denne gangen- vil ha drepe eller knuse noe denne gangen, eller har han blitt mer rutinert...ah, så mange spørsmål..
Gjest synseren Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Koselig nyhet du kom med. Må si jeg aldri har sett den navnkombinasjonen før men vi blir sikkert vant med den.
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 Oj, det har jeg ikke fått med meg! Så moro da! Visste man at det var ei jente på forhånd, forresten? Har ikke fått med meg det i såfall. Leah Isadora... Jeg har ikke vært fan av Maud Angelica heller jeg da, men jeg må jo si at Leah Isadora matcher det første veldig bra da - det skal de ha. Men navnet i seg selv...nei. Maud og Leah syns jeg er fine navn, men de ødelegges av de svulstige andre-navnene... Uansett - de blir helt sikkert flotte jenter, navn betyr jo egentlig ingenting! K
Malou Skrevet 8. april 2005 #6 Skrevet 8. april 2005 Det hadde jo vært litt traust hvis lillesøsteren til Maud Angelica skulle hete f.eks Bjørg eller noe lignende da.. Jentene kommer kanskje i hovedsak til å bruke fornavnene sine, og Maud og Leah er jo helt fine navn.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #7 Skrevet 8. april 2005 Ja helt riktig; de kunne spart seg for de svulstige mellomnavnene. Men Maud er jo skjønn, og ble glad når jeg så meldingen. Hjemmefødsel for Martha, ikke uventet. De er jo så "alternative", ikke helt min smak. Får nesten lyst på en til selv, jeg!
Gjest Formosiss Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Det er om mulig det verste navnet jeg har hørt; passer ypperlig til Ari. :-s
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #10 Skrevet 8. april 2005 Syns ikke Isadora er så svulstig - er ikke det merketnavnet til en billig make-up serie?
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2005 #11 Skrevet 8. april 2005 Synes Leah er et kjempefint navn. Men Isadora blir nok litt for spesielt for meg. Selv om jeg synes navnene passer bra sammen - om en sier det på engelsk måte hvertfall.
Shoegal Skrevet 8. april 2005 #12 Skrevet 8. april 2005 synes jeg hører den godeste ari:" dzzzu märta, hva med.... Llleahh Izzzzadora..."
Gjest Seleena Skrevet 8. april 2005 #13 Skrevet 8. april 2005 Er vel ikkje så nøye kva nurket skal heite? Alle har jo forskjellig smak
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #14 Skrevet 8. april 2005 synes jeg hører den godeste ari:" dzzzu märta, hva med.... Llleahh Izzzzadora..."
Fat Sally Lee Skrevet 8. april 2005 #15 Skrevet 8. april 2005 Liker navnene jeg. Litt svulstig, men de er da tross alt kongelige! Men... Prinsesse Leah er da vitterlig tatt fra før...
Gjest Pet Skrevet 8. april 2005 #16 Skrevet 8. april 2005 Maud Angelica synes jeg er nydelig, men Leah Isadora synes jeg høres ut som en sirkusartist eller noe sånt noe. Kanskje hun blir sirkusprinsesse?
Gjest Starya Skrevet 8. april 2005 #17 Skrevet 8. april 2005 Har de fått baby? Jøsses, jeg trenger å forville meg inn på nettaviser oftere.. Syntes navnet var helt ok.
Gjest skindeep Skrevet 8. april 2005 #18 Skrevet 8. april 2005 Likte navnet veldig godt jeg, kjekt med noe annet enn de samme kongenavnene som går opp igjen og opp igjen! På tide å skape nye tradisjoner.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #19 Skrevet 8. april 2005 Leah er nydelig. Isadora får meg mer til å rette tanken mot det billige og kjibe sminkemerket.
Usikker Skrevet 8. april 2005 #20 Skrevet 8. april 2005 Tenk på de som kaller ungen sin for Peter da For en dårlig smak de har.............
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå