Gå til innhold

Tips til menn (og kvinner) på tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nylig kommet meg på tinder og egentlig catchet konseptet.. synes det er rart flere ikke benytter seg av dette.

Menn: Kjøp gull for en måned. Sveip til høyre på alt (mens dere ser en serie f.eks) - og vent på matcher for videre sortering. Etter dette trenger dere ikke gull - da har du nok sveip til å følge opp med nye i området.

Kvinner: Kjøp gull så lenge dere er på tinder, og velg ut blant gull-oversikten. Mye lettere enn å bla en-og-en.

Sum sparer dette tid for begge parter. Kvinnene må belage seg på betale litt mer - men det er naturen - fordi.. menn er fra naturens side kapable til å ligge rundt, mens kvinner er langt mer avhengig av å velge riktig partner første gangen - de skal føde og må velge rett.

Anonymkode: 49977...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bonus for mennene er at dere slipper å bruke tid på sveipe en-og-en og kan benytte dette til å jobbe og tjene penger til alle disse datene dere skal på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt jeg har lest så skal jeg som kvinne ikke ha Tinder igjen. Da jeg begynte å bruke Tinder så trodde jeg i min naivitet at match betydde at han var interessert eller i det minste at det var et eller annet som hadde vekket interesse, men det gjør det altså ikke nødvendigvis. Det som kommer frem er at mange menn sveiper ja på alt og at noen menn må ta til takke med de matchene de får. Jeg ønsker ikke å være den menn tenker at de må ta til takke med og siden jeg ikke er en av de mest attraktive så kan det bli sånn. Det forklarer også de litt uinteresserte meldingene fra menn som tydeligvis bare skrev for å skrive og menn som ikke gadd å skrive tilbake.

Tinder er nok mest for de som er attraktive, men man kan nok være heldig ellers også. Tror jeg kan telle på en hånd når det gjelder de som var genuint interesserte. På andre datingsider så fungerer det i hvert fall litt annerledes og man føler seg mindre som en hest på utstilling.

Anonymkode: 92638...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. forstår noe av det du sier - men dette med match ville jeg heller sett på som irrelevant. En god match er når samtalen flyter og det blir en date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men så skal man være tiltrukket av hverandre også da. Hjelper lite å skrive med noen som er negativt innstilt og egentlig ikke tiltrukket, men bare desperat etter å matche med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennene tar jo bort de matchene de ikke vil ha? Dessuten er det gjerne menn som må starte samtalen. En mann som ikke er interessert vil heller ikke starte samtalen. Dere trenger jo bare å sitte å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennene tar jo bort de matchene de ikke vil ha? Dessuten er det gjerne menn som må starte samtalen. En mann som ikke er interessert vil heller ikke starte samtalen. Dere trenger jo bare å sitte å vente?

Nja, gjør de nå det? Nei, det er det ikke alltid menn som starter samtalen. De som er veldig attraktive kan sikkert det, men vi andre må nok jobbe litt mer for ting.

I tillegg merker man at noen skriver bare for å skrive. De er ikke egentlig interessert, men de bare skriver og svarer uinteresssert når man spør om ting. Ganske teit å skulle betale 299 eller hva det er igjen for å kanskje matche med folk som samler på matcher eller kjeder seg mens de venter på å matche med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gullabo.=seriøs mann mener du? Siden kvinner bare skal velge ut fra de som har det? Vi vet jo allerede at vi eventuelt blir utsortert hvis det blir match.

Anonymkode: c9c06...11d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjønt hva gull og pluss og ditt og datt gjør. Jeg får massevis av matcher uansett så gidder ikke betale for det. Få av dem skriver hei til meg og da går jeg ut fra at de er som deg å bare sveiper ja på alle og sorterer vekk eller velger de som ser ut som de letteste knullene. De sletter jeg igjen og sparer på de som virker å være seriøse og av kvalitet :)

Anonymkode: 96598...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn gjør allerede dette - jeg velger svært få til å sveipa ja på, og de få matchene jeg da får svarer aldri, eller tar ikke kontakt selv. Syns Tinder er et ødelagt system nå, håper de forandrer på ting snart.

Anonymkode: 700ea...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...