AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Hvordan kan man få en løser kjede? selv om jeg er kåt og våt, er jeg veldig trang. noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 9ad44...ba5
tdm900 Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 For å få et løsere kjede setter du inn flere lenker😊 10
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 eller han er for stor.... Anonymkode: 2e7cc...098
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Da passer man til tynnere penis. Store peniser passer til store kjeder Anonymkode: 9fb83...267 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 Snakk med legen. Det finnes hjelp. Ei venninne fikk ett sett med «dildoer» i økende størrelse. Klar plast, utrolig lite seksuelt utformet. Legen kalte det for dildering. Ellers vil også en dildo med litt størrelse på sikt tøye det der nede, med mindre du har en medisinsk tilstand som gjør andre løsninger uhensiktsmessige. Så; snakk med legen. Forklar problemet og i hvilken grad det påvirker deg. Vil ikke legen hjelpe sier du at du vil henvises til noen som kan hjelpe. Anonymkode: ad051...586 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #6 Skrevet 28. januar 2019 Få et barn. Det ordner ofte saken. Anonymkode: f4a82...651 1
Gjest Warrior Skrevet 28. januar 2019 #7 Skrevet 28. januar 2019 (endret) . Endret 18. juli 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #8 Skrevet 28. januar 2019 Da er du enten nervøs eller har vaginisme. Anonymkode: 483f3...80f 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #9 Skrevet 28. januar 2019 Kan det være du er litt nervøs, eller har for kort forspill? Jeg er også noe trang, er jeg litt anspent hos gynekologen så sliter de med å få inn spekulumet (jeg hadde en lege som var litt hardhendt sånn at jeg nesten svimte av en gang, så har fått noe skrekken etterpå). Under sex er jeg aldri nervøs, men selv om jeg kan bli kåt og våt på 10 sekunder så tar det lengre tid til før skjeden blir mer elastisk eller utvidet eller hva man skal si. En kjappis hvor man river av hverandre klærne og går rett på penetrering kan gjøre at det blir vanskelig for han å få den inn og det gjør litt vondt når han først får det til. Jeg datet en fyr en periode som nesten alltid hoppet over forspill samt var litt stor, han slet av og til med å få den inn og klagde på at jeg var så trang, og jeg revnet da nesten alltid opp litt nederst i "sprekken" og ble veldig sår. Men han jeg dater nå elsker å ligge og slikke LENGE og er kjempegod på det, da plopper penis så lett inn når vi kommer til det punktet at jeg nesten føler jeg er vid som en vaskebøtte Anonymkode: 66b56...9e2
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. januar 2019 #10 Skrevet 28. januar 2019 Slapp helt av og la han bare begynne med penishodet først litt inni og bevege sakte og myke opp. Bruk masse glidemiddel. Er selv trang også etter flere barn . Da jeg var yngre, før barna var jeg enda trangere og jeg måtte virkelig jobbe for å få det bra i begynnelsen av sexlivet og iallefall om penis var stor. IKKE bruk knipeøvelser iallefall før det har myket opp litt. Om han er stor vil det bli bedre etterhvert, da vagina tilpasser seg etterhvert størrelse, men det vil ta ei stund
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #11 Skrevet 28. januar 2019 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Slapp helt av og la han bare begynne med penishodet først litt inni og bevege sakte og myke opp. Bruk masse glidemiddel. Er selv trang også etter flere barn . Da jeg var yngre, før barna var jeg enda trangere og jeg måtte virkelig jobbe for å få det bra i begynnelsen av sexlivet og iallefall om penis var stor. IKKE bruk knipeøvelser iallefall før det har myket opp litt. Om han er stor vil det bli bedre etterhvert, da vagina tilpasser seg etterhvert størrelse, men det vil ta ei stund Trang etter barn? 😮, hvor mange? Anonymkode: 69644...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå