AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Ikke slik at jeg er slem med andre og går inn for å ødelegge livet deres, respekt er en viktig egenskap. Men etter jeg lot meg påvirke for yme av denne helvetes manipuleringen samfunnet/folk driver med, så har jeg bare fått det helt jævlig. Man manipuleres til å sette andre foran seg selv . Hensyn meg her og hensyn meg der. "Tenk på andre foran deg selv" "egoist" osv. Men dette er ting som folk roper ut for å Påvirke samvittigheten din. Slik at det skal bli lettere for DEM . Jeg har faktisk handlet slik alle andre skriver og sier, sette andre foran, ikke krangle om nor, høre om noen vil ha noe før jeg tar det selv osv. Men det eneste som skjer, er st folk løper foran deg og ikke spør deg om noe som helst er greit. Nå har jeg blitt mer kynisk igjen, og livet blir bedre. Men det er jo selvfølgelig ikke like populært for alle.. Anonymkode: dc3ea...343 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har jeg blitt mer kynisk igjen, og livet blir bedre. Men det er jo selvfølgelig ikke like populært for alle.. Liker du selv kyniske og egoistiske mennesker? Anonymkode: 23c0c...901
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke slik at jeg er slem med andre og går inn for å ødelegge livet deres, respekt er en viktig egenskap. Men etter jeg lot meg påvirke for yme av denne helvetes manipuleringen samfunnet/folk driver med, så har jeg bare fått det helt jævlig. Man manipuleres til å sette andre foran seg selv . Hensyn meg her og hensyn meg der. "Tenk på andre foran deg selv" "egoist" osv. Men dette er ting som folk roper ut for å Påvirke samvittigheten din. Slik at det skal bli lettere for DEM . Jeg har faktisk handlet slik alle andre skriver og sier, sette andre foran, ikke krangle om nor, høre om noen vil ha noe før jeg tar det selv osv. Men det eneste som skjer, er st folk løper foran deg og ikke spør deg om noe som helst er greit. Nå har jeg blitt mer kynisk igjen, og livet blir bedre. Men det er jo selvfølgelig ikke like populært for alle.. Anonymkode: dc3ea...343 Du har jo ikke blitt kynisk og trenger ikke bli kynisk. Du må bare huske å ta med deg selv i beregningen når det kommer til omsorg. Å passe på andre mennesker, lytte til dem etc. er helt forenelig med å sette grenser for seg selv og ta vare på seg selv. Jeg tror ytterpunktene her er giftige, men skjønner godt at du endelig føler deg letta hvis du bare har tenkt på andre. Anonymkode: ac3be...d61 3
BerntHulken Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Jeg har mye følelser, og jeg tror det blir en negativ ting når alt går imot, men en fin ting hvis ting går bra. Men sånn som det er blitt så ser jeg ikke at det å være følsom gir meg noe som helst positivt, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå