AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Blir bare litt irritert når jeg ser slike innlegg til stadighet. Det er ingen her som kan svare på om du kan spise en avokado daglig eller to brødskiver til lunsj, det som har noe å si er totalen av kostholdet ditt. Om du skal klare å gå ned i vekt så må du faktisk sette deg ned og forstå kaloriregning, og at det ikke er isolerte matvarer det handler om. Du må forstå hvilket kaloriinntak du bør satse på, og så må du finne ut av hvilken måltidsfordeling som fungerer for deg i ditt liv. For noen er det å spise en stor lunsj det som gir dem mindre lyst på småspising utover dagen, og da er det naturlig å innta en del kalorier til lunsj. For eksempel ved å spise avokado. Rant over Anonymkode: a5267...f18 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Hvorfor rant det over? Anonymkode: cf811...c9b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 Kan jeg spise to epler hver dag? Og går det fint at det ene er rødt og at det andre er grønnt? Anonymkode: f1a60...892 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Tenk på det som en slags smalltalk. Det er en sosial forventning å bedrive smaltalk, legg merke til at det følger et skript. Innholdet er forskjellig, det kan være om været, om hvilken gutt de tror kanskje er interessert i dem, om den siste ferieturen, om hva de spiser, men det er samme samtale hver gang. Og folk elsker å prate. Anonymkode: 42790...290
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Blir bare litt irritert når jeg ser slike innlegg til stadighet. Det er ingen her som kan svare på om du kan spise en avokado daglig eller to brødskiver til lunsj, det som har noe å si er totalen av kostholdet ditt. Om du skal klare å gå ned i vekt så må du faktisk sette deg ned og forstå kaloriregning, og at det ikke er isolerte matvarer det handler om. Du må forstå hvilket kaloriinntak du bør satse på, og så må du finne ut av hvilken måltidsfordeling som fungerer for deg i ditt liv. For noen er det å spise en stor lunsj det som gir dem mindre lyst på småspising utover dagen, og da er det naturlig å innta en del kalorier til lunsj. For eksempel ved å spise avokado. Rant over Anonymkode: a5267...f18 Folk må da få spørre om hva de vil her. Anonymkode: 11f11...872
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #6 Skrevet 28. januar 2019 Jeg elsker å lese sånne tråder, så for min del kan alle der ute skrive 1000 sånne! Anonymkode: 9832e...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #7 Skrevet 28. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker å lese sånne tråder, så for min del kan alle der ute skrive 1000 sånne! Anonymkode: 9832e...3f1 Vil jeg gå ned i vekt om jeg tar 1 spiseskje setersmør på blomkålen i stedet for 2 spiseskjeer, og jeg i steden tar 2 striper kvikklunsj til kaffelatten med ekstra sukker i? Anonymkode: c3530...caa
Annihilator Skrevet 29. januar 2019 #8 Skrevet 29. januar 2019 Hvorfor spørre her hvorfor noen spør her om de kan spise ditt eller datt? Er datt godt forresten? Spøk til side, vi er forskjellige og ser ingenting galt i at noen bruker forumet til det. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 Litt enig med deg ts. Er litt som de trådene "i dag har jeg spist to riskaker og en halv banan, er det mye mat?" Alle vet at det ikke er mye mat. Blir det skrevet som bekreftelse på at det er minimalt med mat? Legg det inn i lifesum da, du vil få det samme svaret der. Anonymkode: 29579...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå