Gjest Rikke Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Jeg skal ha en designer til å sy kjolen min, men skal kjøpe underskjørtet i butikk. (Sånn med ring i) Noen som vet hva det koster å kjøpe? Mener det var en underskjørt-tråd her som nevnte noe om priser osv, men nå finner jeg den ikke igjen. Og er dette noe butikkene har liggende, eller må det bestilles? Og blir de i butikkene litt "snurte" når man bare kjøper underskjørt og ikke kjole?
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Ville gått til en brudebutikk. Og blir de snurte, har de elendig service, så da ville jeg lagt pengene mine et annet sted....(vet edenbrud har superservice ) Tror det koster rundt 1000,-
Gjest Betty Boop Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Jeg kjøpte underskjørt med en ring hos Unik i Oslo. Hadde kjøpt kjolen et annet sted. Det kostet 600 kr., og da la de det opp for meg gratis også. Ingen sure miner. Fikk mye bedre service når jeg skulle kjøpe underskjørt der enn når jeg var og så etter kjole...
carina81 Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 På Kristins i Lillestrøm koster det 1000kr. Virker som det er ganske normal pris
Gjest Rikke Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 Hei igjen. Jeg snakket med Brudekjolen på Egertorget nå. Hun var forresten veldig hyggelig og stusset ikke over at jeg bare skulle ha underskjørt. Der kostet det 700,- inkl. oppsying, og det var jo ikke så verst. Men størrelsen på det de hadde der var 113 cm i diameter. Hun sa det var standard normal størrelse. Vi sitter her på jobben nå og markerer på gulvet med post-it lapper 113 cm, og det ser jo veldig stort ut, da. Eller? Virker det så stort når man har det på? Jeg er bare 1,60 høy, men hun mente det skulle gå kjempefint. Jeg vil ha en kjole som "står ut", men ikke sånn voldsomt.
TeddyToria Skrevet 8. april 2005 #6 Skrevet 8. april 2005 Enig med du...113 cm ser veldig stort ut på gulvet...men jeg tror ikke det er så galt altså! Veldig vanlig tror jeg! Du kan jo evt. kjøpe underskjørt på eBay til en rimlig peng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå