AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Mulig litt mer gul/oransje i mitt hår, pluss mørk ettervekst. Noen som vet sånn ca hva det vil koste? Anonymkode: 47e64...386
Hilde1302 Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Tenker du striper? Du kan for eksempel legge masse striper og si du vil ha lys kald farge. Pris vil variere, men tror de fleste vil ligge på rundt 2000
AntiBullshit Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Skal jeg klippe, bleke og tone majoriteten av håret (eks. balayage) har jeg pleid å betale ca. 3000 hos min frisør. Jeg har veldig mye og veldig tykt hår, har du kort og tynt kan det godt hende det koster mindre. Det beste er jo om du stikker innom en frisørsalong og forklarer hva du vil ha så vil de kunne gi deg en prisantydning
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 Stripe og en god toner kan gjøre stor nytte. Men toneren er ikke bleking, så effekten går gradvis ut. Jeg pleier å ta i fudge sin bøåshampoo ca en halvtime før jeg skal vaske håret, da jeg også har en sånn anonym blondfarge:p Anonymkode: 33059...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå