Gå til innhold

Bryr du deg om hva andre mener?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg bryr meg o hva andre mener. Å si noe annet ville være en løgn.. Jeg tror ikke på dere som sier at dere driter i hva andre mener... de færreste av oss gjør vel det...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Nei. Absolutt ikke.

det er svært få som liker hva jeg har å si, men det bryr meg svært lite. Ting jeg skriver her er hva jeg mener, jeg snakker rett i fra levra og ut i fra mine innerste tanker. Noen av de tingene jeg sier her kunne jeg ikke sagt i det virkelige liv, da hadde jeg blitt halshugget.

Hvis folk ikke liker tankene mine og meningene mine her inne...ja hvem bryr seg? Dette er da et anonymt forum.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sier som regel det jeg mener, og står på det jeg mener.. Men det er mest pga barnslig stahet. Jeg har en trassig liten demon i magen som sitter og skriker "ikke gi deg ! Du SKAL ha rett" ..

Heldigivs blir slike demoner lettere å overse etterhvert som alderen gjør deg klokere. :ler:

Det er naturlig å la seg påvirke... forandre seg. . ! Ved å diskutere med andre får man mere lærdom, man klarer å se ting fra et annet hold og man åpner kanskje øyne som før var blindet av stolthet.

Det som er negativt er jo om person A mener lilla er verdens fineste farge (for å ta et overdrevent enkelt eksempel), mens personene B,D og D mener rosa er finest. A er en følsom og usikker person som gjerne vil passe inn forandrer hun mening for å tekkes resten av gjengen.

I slike tilfeller er forandringen basert på noe falskt. Man kani kke forme seg etter andre hele tiden, for da vil det til slutt ikke være mer igjen av deg. Man skal ta vare på personligheten sin, og dyrke de positive trekkene man har.

Forandrer man mening pga ny info og kunnskap derimot, er jo forandringen basert på noe posititvt. Lærdom !

Det beste hadde jo vært om man KUN sugde til seg positivitet , konstruktiv kritikk og lærdom, mens man kunne stenge ute alle usaklige dumheter.

Akkurat dèt er nok ikke så lett men...

Selv bryr jeg meg nok litt for mye om hva folk sier. Men pga min barnslige stahet har jeg ikke latt meg formes FOR mye. Så der har staheten kommet handy inn. :)

Jeg håper jeg en dag vil bli i stand til å kunne drite i andres meninger, men allikevel bry meg om følelsene demmes....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, jeg bryr meg nok om hva andre sier, det ville vært feil å si noe annet. Men er sta og trygg på meg selv, så til syvende og sist gjør jeg vel som jeg selv vil.

Skrevet
Jeg står for mine meninger, men jeg bryr meg også om hva andre mener om det jeg skriver. Jeg tenker derfor gjennom det meste før jeg skriver noe her på Kg - vil ikke bli misforstått og jeg vil ikke at folk skal bli støtt av noe jeg skriver. Hvis jeg har en mening jeg aner kan bli dårlig mottatt i en eller annen tråd, så kan det godt hende at jeg lar være å komme med ytringen min - fordi jeg ikke gidder å diskutere der og da.

K

Som om jeg skulle sagt det selv

Skrevet

Tja...

Jeg hører på hva andre sier, men trenger ikke være enig i det som blir sagt..

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, aldri.

Men nå gjør jg fucking shit, det, bryr meg om... når dama (venninna mi) er overvåka. Da tier jeg, aner ikke hva si nå, skal overlvevere en ring, ... og jeg har mest lyst kaste hele ringen til 45tusen i søpla...

(hvordan kunne jeg ane at han kontrollerer mobiln osv)

vega., som nå må leke jeg fant jeg fant,

fan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...