AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Hei! Jeg har en hunnkatt på ca 1 år. Vi har akkurat adoptert enda en katt, en hannkatt som er noen år. Det er ca en/to uker siden. Sushi, som min katt på 1 år heter, har begynt å skjelve litt, sikle, spiser dårligere og vasker seg ikke like mye. Det var ikke slik før vi adopterte han nye. Vet noen hva dette betyr? Er Sushi syk eller deprimert på noen måte? Anonymkode: 97e82...8c9
Chablis Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 En katt som sikler og spiser dårligere bør til dyrlegen. I det minste ring dyrlegen, ingen her inne kan diagnostisere katten din. 1
Million Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 (endret) Sikling, skjelving og dårlig matlyst.... det er slik katter og hunder blir når de er kvalme og føler de må spy. Særlig siklingen. Min ene hund ble sånn i bil, han hatet å kjøre bil fordi han ble bilsyk. Han siklet voldsomt i bil pga kvalmen. En katt som blir sånn ville jeg fått undersøkt hos dyrlege, for det kan være hun har spist noe giftig, derav siklingen. Går katten utendørs? Hvis IKKE katten får gå ute, tror jeg du kan utelukke rottegift etc. Men gå til dyrlegen uansett. Hun virker syk. Endret 28. januar 2019 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Ikke sløs vekk tid på KG. Dette er ikke normal oppførsel. Kontakt dyrelege! Anonymkode: d1d4b...cc5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 Er man bekymret for om dyret er sykt så ringer man en dyrlege! Ikke sløs bort tid på kg. God bedring til pus Anonymkode: c4db4...c60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå