Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei av singel-tilværelsen, og er mer enn klar til å møte mannen med stor M. Problemet er at som student og alenemor føler jeg selv at jeg mangler både tid og penger til å gå ut på byen på det store kjøttmarkedet. Men jeg innser jo at jeg neppe vil møte Mannen på min vanlige: Hjem-barnehage-skole-barnehage-hjem-leke-skole-natt vei... Så nå vil jeg høre deres historier.... Hvor traff dere drømmeMannen? :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg traff Drømmemannen på jobb - han var i noen måneder konsulent i selskapet der jeg jobber. Nå, tre og et halvt år senere, skal vi gifte oss.

Gjest Anonymous
Skrevet

Var på byen, passe påseilet og tok han med hjem :sjarmor:

Skrevet

Jeg traff ham mens vi studerte! Han begynte på kullet etter meg. Alle vi single damene var spente på det nye kullet, og akkurat da jeg hadde resignert med at det ikke var noen spennende kjærlighetsprosjekt der møtte jeg mannen. Han hadde jobbet noen helger og vært på andre fester enn meg, så vi møttes ikke før litt ut i det første semesteret.

Gjest gjesta
Skrevet

På byen ;)

Det kan nevnes at 2 av mine venninner gjorde det samme ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Internett. Jeg la ut kontaktannonse på www.persontreff.no

Skrevet

Vi møtte hverandre på jobben.

På jobb-tur.

Vi jobber i ulike avdelinger, i forskjellige byer, og hadde aldri sett hverandre før.

Men etter en helg på tur sammen ble vi godt kjent, og etterhvert kjærester.

Lykke til med "jakten".. :)

Skrevet
Traff han gjennom felles venner :)

Mee too :wink:

Skrevet

Jeg kjøpte pc og fikk litt trøbbel med den. En venninne tipset meg om en av hennes venner som kan data. Han kunne mer enn det.....

Gjest lillelou
Skrevet

På internett. Av og til kaller jeg han bare "nettbaben min" :oops: .Men nå skal vi gifte oss, så da rykker han vel opp til "mail-order groom", tenker jeg.... :wink:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Internett. Begynte å chatte på IRC, og så møttes vi, og så ble det oss to.

Skrevet

Her på KG :kghjerte::ler:

Gjest manic
Skrevet

Jeg klatret inn vinduet hans en natt :) ....og senere ble det mye mere klatring ut og inn av vinduet hans :)

Skrevet

I bryllupet til tanten min! Anbefaler å gå i bryllup med andre ord! :ler:

Skrevet
Jeg klatret inn vinduet hans en natt :) ....og senere ble det mye mere klatring ut og inn av vinduet hans :)

:o :hoho: :o

Den historien vil jeg gjerne høre mer om!!!!!

Skrevet

Jeg "traff" ham på et chattested mens jeg studerte i England. Ingen av oss var ute etter en kjæreste, det var ren avslapning. Så var det etter et par mnd treff for alle i Oslo, og det var i påskeferien så jeg dro dit, og han var også der. Og vi likte det vi så og beholdt kontakten og ble sammen kort tid etterpå. Så flyttet vi sammen året etter når jeg var ferdig med utdannelsen i England. Og det er 6 år siden nå.

Gjest manic
Skrevet

:o :hoho: :o

Den historien vil jeg gjerne høre mer om!!!!!

Ikke så veldig spennende :) Jeg bodde da på en studentby og hadde hatt et godt øye til han en stund, men kjenta han ikke no særlig. Vi var begge nattedyr, og en natt da jeg tok meg en røyk ble jeg bedt inn vinduet på te :-) Vi brukte vinduet videre siden forholdet var litt hemmelig ;) Men det gikk fort rykter om at det alltid stod et par røde joggesko utenfor vinduet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...