Gå til innhold

Råd om hvordan bli kvitt mollusker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få de til å forsvinne?

Anonymkode: a0eb7...e7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres teit ut, men utroligsalven tok molluskene på mine. Den tok også en vorte jeg har hatt i «alle år».

Anonymkode: 1e512...651

Skrevet

La dem være i fred, de går over av seg selv. 

Anonymkode: 50cdc...cff

Skrevet

Jeg trenger også råd! 9-åringen har dem overalt, de er gått over til å bli infiserte, røde store «kviser» som klør, sprekker og gjør forferdelig vondt! Har plaster på for å unngå å klø, men han ser ut som et lappeteppe med alle plaster. Vært hos legen og fikk samme svaret som over, «det går over om ca 2 års tid!» Det er lenge å leve slik!!

Anonymkode: 0705e...175

• Liker 1
Skrevet

Remasan tok knekken på barnet mine sine! Helt genialt. 

Remasan

• Liker 1
Skrevet

Det finnes et middel på apoteket som heter Mollusk (tror jeg). Det er reseptfritt og etser bort molluskene. Det er nytt på markedet. Det svir veldig i følge mine barn, så de ville ikke bruke det (småbarn). Når de begynner å bli røde og få skorpe så er de i ferd med å forsvinne. Mine har nok hatt dem i 9-10 måneder nå, og nå begynner mange av dem å bli borte av seg selv. 

Anonymkode: 314ef...ea5

Skrevet

Avera alovera gel

Anonymkode: 7d753...d7e

Skrevet

Aselli sårsalve tok knekken på dem her. 

Anonymkode: a32b4...7b8

Skrevet

Mine hadde store og betente mollusker(tom i ansiktet), og ble ganske sjenerende for den ene. Smurte på eddik og de forsvant etter noen dager.. Det sved en god del sa de, men ville det selv :)

Skrevet

Elisabeth Arden Eight Hour Cream. Den bodylotionen. Funket som fy på mine barn. 

Anonymkode: 1f0bf...40e

Skrevet

Har noen prøvd Mollusk kutan oppløsning fra apoteket? Fungerer det? 

Ts

Anonymkode: a0eb7...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...