Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest2
Skrevet

Møtte en fyr i påsken..startet med et ons. Ble med han hjem en kveld og dro ikke derfra før sent på kvelden dagen etter... Hadde det utrolig koselig og bra sammen.

Etter det har vi smst hver eneste dag og møtt hverandre noen ganger. De gangene vi har møttes har han vært den som har tatt initiativ til fysisk kontakt og kjemien mellom oss der har funket til de grader! Men det må nevnes at jeg har vel vært mest pågående til å møtes. Men jeg har altså vært veldig forsiktig med fysisk kontakt før han har vist interesse for det. For meg så er det sånn ihvertfall at jeg ikke er intr. i kroppskontakt om jeg ikke ønsker noe mer.

Er ikke bare sex det er snakk om her. Han er en meget kosete person også...

Og jeg har jo falt helt fullstendig pladask... Magefølelsen min har vært litt delt når det gjelder han. For når vi er sammen virker det som han trives veldig godt sammen med meg. I går spurte jeg rett ut hvor jeg stod. Han sa han ikke visste for han var ikke forelsket i meg. Syns det var kjipt fordi jeg egentlig var ei kjempejente og at han godt kunne tenke seg kjæreste nå osv. Da jeg sa at følelser gjerne er noe som utvikler seg over tid og at vi hadde kjent hverandre så kort tid sa han at vi kunne se hvordan det utviklet seg, men at han ikke lovet noe og ikke var så positivt innstilt nå.

Så jeg lurer jo på hva jeg skal gjøre nå da..Holder han meg bare på gress eller kan det faktisk utvikle seg til noe her? Begjæret finnes jo så til de grader til stede mellom oss..

Burde jeg glemme han? Gi han litt tid eller hva..?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Hm.. det er jo ganske individuelt, men tror mange gutter ikke føler mer, hvis de ikke føler noe med en gang.

Men kanskje han VIL føle mer etterhvert..? :)

Du må bestemme om du tør å ta sjans. Ofte er det bedre å ha vertfall prøvd ,så du ikke angrer & dere kunne endt opp sammen... ;)

Gjest Gjest2
Skrevet

Ja, er jo det jeg er redd for også... å bare gi opp for å skulle angre senere... Faen at det skal være så vanskelig det her altså..:o)

Men tror kanskje jeg skal ligge litt lavt en liten stund nå fremover... gutter er jo snodige dyr og skjønner jo gjerne ikke hva de føler før vi er litt på avstand...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...