Gjest gjesta Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Hvordan gjør dere med gavelistene? Sender de ut til gjestene noen mnd før bryllupet? Jeg tror jeg skal velge Brødrene Pedersen, ser ut som de har mye fint Hva valgte dere?
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Vi har lagt ut ønskeliste på Christiania Glassmagasin. Kommer ikke til å sende den rundt til gjestene våres. De fleste spør jo om hva vi ønsker oss så vi lar heller ryktet spre seg
fant Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Kommer ikke til å sende den rundt til gjestene våres. De fleste spør jo om hva vi ønsker oss så vi lar heller ryktet spre seg :enig_animasjon:
Gjest Betty Boop Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 I Norge har vi GlasMagasinet og TilBords. I England har vi John Lewis og en tjeneste som er kun på internett (fra mange butikker). Vi har ikke sendt ut, kun svart folk som har spurt.
carina81 Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 Vi skal legge ut på Tilbords og Glassmagasinet iallefall. Kommer til å gi informasjon til foreldrene våre, så kan de si det videre. Men vi skal også få opp en internett side snart, og der legger vi også ut ønsker og hvor vi har lagt ut listene.
Gjest gjesta Skrevet 8. april 2005 #6 Skrevet 8. april 2005 Gifter meg ikke før neste vår. Når valgte dere ut gavelisten?
carina81 Skrevet 8. april 2005 #7 Skrevet 8. april 2005 Vi skal dra i løpet av april tekte vi. Vil ha det klart til vi sender ut invitasjonene. De sender vi ut i slutten av mnd.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Vi ahr lagt ut ønskeliste på glassmagasinet, men sender ikke ut liste til gjestene. Vil de vite hva vi ønsker oss, får de ta en telefon til oss eller foreldrene våre.
linky Skrevet 8. april 2005 #9 Skrevet 8. april 2005 vi la ut ønskeliste hos christiania glassmagasin.
Calla Skrevet 8. april 2005 #10 Skrevet 8. april 2005 Skal legge ut på Galtung Interiør ihvertfall... skal ikke sende til gjestene.
Minerva Grey Skrevet 8. april 2005 #11 Skrevet 8. april 2005 Legger ut info om ønsker på hjemmesiden til bryllupet. Har fremdeles ikke fått lagt ut liste noe sted, i stor grad takket være treeeeeeiiiiiig brudgom som ikke er så glad i å tråkke rundt i slike butikker. Og brud som ikke tør ta sånne valg alene. Skal på bryllupsmesse på Til Bords på Oslo City i morgen (lørdag) 14-17, får se om jeg klarer å lokke med meg min kjære (som jobber i natt) eller kanskje min forlover (min søster). Enkelt skal det ikke være!
Annie78 Skrevet 8. april 2005 #12 Skrevet 8. april 2005 Vi har lagt ut ønskeliste hor Tilbords, Chr. Glasmagasin og GlasThomsen. Skrev med liten skrift til slutt i invitasjonene at ønskeliste er lagt ut hos disse butikkene, samt foreldrene våre. Ble rådet til p skrive det i invitasjonene av forloveren min. Hun fikk mange tilbakemeldinger på at det hadde vært fint om de hadde gjort det når hun giftet seg. Mange tenker ikke på at det finnes slike lister...
Blueberry Skrevet 9. april 2005 #13 Skrevet 9. april 2005 Vi har lagt ut liste hos Tilbords, Brødrene Pedersen og Husfliden i Ålesund. Kunne ikke ha så mye fra Brødrene Pedersen da de ikke finnes i nord... Men vi var i alle fall på bryllupsmessa som IJP brudesalongen arrangerte på Ford Kverneland. Der registrerte vi oss for liste, og fikk da en invitasjon til bordgalleri i slutten av februar. Det var en søndag ettermiddag. Kjempegreit når det ikke var andre kunder i butikken, kun brudepar, og veldig god hjelp til det vi måtte ønske. Jeg kan gå helt amok jeg i sånne butikker...elsker kjøkkenting... Vi har lagt ut ønskelistene på hjemmesiden vår, og henviser til hjemmesiden i innbydelsene. Men synes ikke det er noen ting i veien for å opplyse om at ønskeliste ligger der og der i innbydelsene. Det gjør bare jobben enklere for gjestene. Jeg vil egentlig ikke ha noe som ikke står på listene. Fælt å si det, men jeg har alt jeg ellers trenger...
krize Skrevet 9. april 2005 #14 Skrevet 9. april 2005 Vi la ut liste hos Tilbords då vi sendte ut invitasjonane. Mange spør kva vi ønskar oss og då er det greit å henvise til slike lister. Ellers satsar vi på jungeltelegrafen. Tenkte kanskje å lage ei eiga ønskeliste som foreldrene våre kunne "distribuere" til slekta, feks i fht ønsker om kaffetrakter, kjøkkenmaskin og sånne ting som vi ikkje ønskar oss frå Tilbords. Ønskar oss ikkje berre kjøkkenutstyr/servise osv., samtidig er det vanskelig å vite av kven ein kan ønske seg kva...uten at det blir for teit. Har ei veninne som skulle lage ei slik "ekstra-liste" og gi til dei som ønskte. Risikerer jo å få dobbelt opp av ein del ting, men det kan ein vel leve med.
tommeline Skrevet 9. april 2005 #15 Skrevet 9. april 2005 Vi har lagt ut liste på Glasmagasinet. Vi skrev en linje om det i innbydelsen (hadde en side med div informasjon om beliggenhet, toastmaster etc). Listen ble lagt ut ca 4 mnd før bryllupet.
Gjest gjesta Skrevet 9. april 2005 #16 Skrevet 9. april 2005 Vi har lagt ut ønskeliste hor Tilbords' date=' Chr. Glasmagasin og GlasThomsen. Skrev med liten skrift til slutt i invitasjonene at ønskeliste er lagt ut hos disse butikkene, samt foreldrene våre. Ble rådet til p skrive det i invitasjonene av forloveren min. Hun fikk mange tilbakemeldinger på at det hadde vært fint om de hadde gjort det når hun giftet seg. Mange tenker ikke på at det finnes slike lister...[/quote'] God ide! tror vi gjør det,så vi slipper at alle 43 gjestene må spørre oss
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #17 Skrevet 10. april 2005 jeg skrev en linje helt nederst på innbydelsen: "ønskeliste på christiania glassmagasin, Evt. gave til konto XXXXXXXXXX" synes det er greit vi! vert sammen i 11 år , Så vi har jo det meste, fordi om det ikke er så pent. derfor fant vi litt glass og slikt på crist.glassmagasin og ønsker oss resten i pengegaver...
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. april 2005 #18 Skrevet 10. april 2005 jeg som skrev over... hva synes dere? tenkte å legge ved det lille kortet vi fikk på glassmagasinet også i innbydelsen .
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2005 #19 Skrevet 10. april 2005 jeg som skrev over... hva synes dere? tenkte å legge ved det lille kortet vi fikk på glassmagasinet også i innbydelsen . Skal gjøre det samme jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå