AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Hei! Drømmejobben er utlyst med søknadsfrist 31. Januar. Jeg har sendt søknad. Jeg er rastløs og desperat! Jeg vil så gjerne ha den jobben. Hva bør jeg gjøre nå? Bare vente å se? Dra innom der eller ringe dit - å si hva i så fall? Anonymkode: 55ed6...2c2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Drømmejobben er utlyst med søknadsfrist 31. Januar. Jeg har sendt søknad. Jeg er rastløs og desperat! Jeg vil så gjerne ha den jobben. Hva bør jeg gjøre nå? Bare vente å se? Dra innom der eller ringe dit - å si hva i så fall? Anonymkode: 55ed6...2c2 Tror det å møte opp virker mot sin hensikt, men ringe er det mange som gjør. Spørr litt om jobben. om det er mange søkere og hvordan det er å jobbe der? Men sørg da for å få snakke med den som skal behandle søknadene. Det å ringe gir også ett inntrykk for de som skal ansette, men vær litt obs på hvordan du fremstår -er du for hektisk og nervøs kan det bli litt negativt. Anonymkode: 253ea...e83
drue Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 Du bør kun ringe hvis du faktisk lurer på noe. 8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Pass på for å ikke virke for desperat -ei jeg jobber sammen med har har sett seg om etter ny jobb nå i 2 år. Hun blir helt rastløs og desperat som du, noe som gjør at hun ringer rundt både til de som skal ansette, tidligere ansatte, de som kjenner noen som kjenner noen som jobber der. Liker sidene til firmaene på Facebook og alle bildene de legger ut. Ringer inn 1 dag etter søknadsfrist for å høre om hun kommer på intervju. Er nok en grunn til at hun ennå etter 2 år ikke har støtt først i køen når det kommer til jobbtilbud.. Anonymkode: 253ea...e83 1
origin Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 Drømmejobben min er nå i butikk men det er så hardt marked i Trondheim og rett og slett mange om beinet... flytt pakk dra
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 På 2.2.2019 den 0.34, origin skrev: Drømmejobben min er nå i butikk men det er så hardt marked i Trondheim og rett og slett mange om beinet... flytt pakk dra Har du jobbet i butikk før? Jeg fikk jobb på 1-2-3 i Trondheim ved å sende en mail for å spørre etter jobb til dagelig leder, jeg søker ikke på ledige stillinger. Er student og fikk jobb i september, flyttet opp i august. Anonymkode: aabb7...b2e
origin Skrevet 7. februar 2019 #7 Skrevet 7. februar 2019 Ja jobbet i butikk før. Har og prøvd å ringe rundt, gå rundt og søke på utlyste stillinger. Men får ofte nei vi trenger ikke folk, vi har akkurat ansatt,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå