Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig og ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gift og har 2 barn (6,9 år) før hadde vi sex flere ganger i uken. Nå er det kanskje 1 gang i måneden. Blir frustrert! Har kjempe god sex når det skjer. Vi er begge ofte trøtte på kvelden og jeg legger meg gjerne før han. Han kommer og for natta kyss men så skjer det ikke noe mer. Jeg føler ofte at jeg må ta initiativ til sex og det gjør meg ganske frustrert. Noen ganger er jeg våken når han legger seg og da merker jeg at han kanskje onanerer når han tror jeg sover. Vil gjerne spør hvorfor han ikke da tar initiativ til sex isteden for!?? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Enhjørnin skrev:

Er gift og har 2 barn (6,9 år) før hadde vi sex flere ganger i uken. Nå er det kanskje 1 gang i måneden. Blir frustrert! Har kjempe god sex når det skjer. Vi er begge ofte trøtte på kvelden og jeg legger meg gjerne før han. Han kommer og for natta kyss men så skjer det ikke noe mer. Jeg føler ofte at jeg må ta initiativ til sex og det gjør meg ganske frustrert. Noen ganger er jeg våken når han legger seg og da merker jeg at han kanskje onanerer når han tror jeg sover. Vil gjerne spør hvorfor han ikke da tar initiativ til sex isteden for!?? 

Kanskje fordi han tror du sover?? Snakk med han.

Anonymkode: a9db2...f1c

Skrevet

Du er gift.. Og har to barn.. Og fant ut at det var bedre å spørre et forum med fremmede, istedenfor å snakke med din mann? 

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du skal prøve å snakke med han om det? 

Anonymkode: fe4ca...e42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...