Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har gjort det?

Alle sier at han aldri gifter seg med elskerinna, men det stemte ikke for min mann.

Må legge til at han ikke var gift med henne han bedro den gangen.

Jeg reiste utenlands og ble borte i to år for å glemme ham, men kom hjem på ferie.

Da var han singel og klar for å prøve om vi kunne bli et par.

Det er fem år siden nå og vi har vært gift i snart to...Vi har en nydelig datter på 10 mnd. sammen.

Å stole på hverandre når en har bedratt sine respektive er vanskelig, men vi er enige om at det var et unntakstilfelle for begge to.

Flere der ute? 8)

Jeg er glad jeg ikke gikk glipp av mitt livs kjærlighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en måte:

Jeg var ikke elslerinnen hans, men han var gift (ihvertfall på papiret) når vi møttes.

Kona hans hadde en annen kjæreste, men de bodde fortsatt sammen pga barnet deres.

Jeg var usikker i starten på om dette virkelig var sant. (man hører jo så mange historier om gifte menn...)

Men jeg måtte til slutt gi opp å avvise drømmemanen min..

Nå er vi gift og har en sønn på 2 år. Jeg har ingen problemer med å stole på han. Forholdet deres var jo slutt før jeg kom inn.

Vi er ihvertfall veldig lykkelige sammen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja.. jeg traff han jeg er samboer med nå mens både han og jeg hadde andre samboere. Vi var begge utro mot de vi hadde da, en liten periode før vi gjorde det slutt med de vi hadde. Etter et halvt år ble vi sammen, og det har vart i over 2 år nå.

Litt vanskelig å stole på hverandre bakgrunnen tatt i betraktinig, men vi også ser på det som et unntak. Ingen av oss hadde det bra i de forholdene vi hadde, begge ville blitt slutt før eller senere uansett.

Skrevet

Er ikke (nesten) alle utroskapshistorier "unntak" for de som bedrar?

Skjønner at det ikke er så lett å stole på hverandre, en vet jo hva den andre er i stand til....

Skrevet

Ja,aller er vel "unntak".

Jeg også hadde et slik "unntak".Men jeg hadde aldri problem med å stole på ham,nettopp fordi det var et unntak følte jeg. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, alle er et unntak. :hoho: Hva skal de si da? :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

prins charles + camilla...!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er klart at forhol som er et resultat av utroskap kan vare. I 25% av tilfellene gjør det jo det.

Hva gjør det vel om det er litt vanskeligheter når det kommer til tilliten i forholdet? Tillit er jo ikke så veldig viktig. I alle fall ikke for folk som har vært utro en gang eller to...

Skrevet

:o Klart tillit er viktig.Uansett hvordan de traff hverandre.Satser man,så satser man.Og da er tillit viktig.

Det er utrolig mange forskjellige grunner til at folk er utro.Vi hører bare ordet utro,og dømmer utifra det.Jeg skal ikke direkte forsvare utroskap.Men belyse det fra litt flere vinkler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Klart det er flere årsaker til at folk er utro!

Likevel vet jeg at uansett årsak, ville jeg ikke helt klart å stole på den andre parten.

La oss si at utroskapen oppstod pga at forholdet gikk dårlig. Man ble i tillegg forelsket i elsker/innen sin og forlot partneren pga denne.

Jeg hadde blitt fysisk syk av mistillit dersom jeg følte deg gikk dårlig i forholdet til meg og min tidligere elsker (nå ektemann).

Jeg visste jo fra før hvilken måte vi velger å løse slike problemer på; ved å søke den sanne kjærlighet et annet sted enn hos partneren.

Eller om utroskapen oppstod av at livet var blitt kjedelig, jeg følte for endring og litt romantikk, nå som barna var kommet og hverdagen innhentet oss?

Eller om det hadde kommet til å bli slutt uansett, fordi utroskapen oppstod pga at man hadde sluttet å elske den bedratte partneren?

Hva sier det om en slik persons respekt for andre mennesker? Når man pokker meg ikke har baller til å gjøre det slutt før man finner en ny partner?

Skrevet

Jo,jeg er jo så klart enig med deg på den.Man bør så absolutt gjøre det slutt først.

Jeg var utro selv.Jeg gav beskjed til mannen min at vi trengte hjelp.(Før utroskapen) .Men han valgte å ignorere det fullstendig.Det gikk som det gikk,følelsene forsvant.For jeg kunne jo ikke gripe fatt i problemet alene.

Så kom den dagen jeg falt for en annen.Jeg var helt knust selv for at det skjedde.Men følelser er følelser.

Jeg gav mannen min beskjed om at vi hadde klint,dagen etter det skjedde.

Og det er jo utroskap.Spesielt siden det var følelser med i bildet.Det var ikke bare et "uskyldig" klin.

Jeg synes det blir litt anderledes enn å drive på bak ryggen på partneren sin over lengre tid.Men de har gjerne sine grunner de også.

Men så klart,utroskap er utroskap.Og det er klart at slikt kan gjøre noe med tilliten til dem som gjør det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det blir litt anderledes enn å drive på bak ryggen på partneren sin over lengre tid.Men de har gjerne sine grunner de også.

Og det er det mange som gjør - driver på bak ryggen på partneren over lengre tid. At de ikke tar det opp med partneren er at de ofte er for feige til å ta det opp, og for usikre på hvem de egentlig vil ha: partneren eller den nye.

Ofte blir slikt oppdaget av partneren som da gjør slutt på det hele og den utro tusler til den nye som fortsatt er tilgjengelig - ofte med en løgn om at det var dem selv som brøt ut fordi han/hun vet at det er deg han/hun elsker og vil leve sammen med resten av livet!

Lykke til med forholdet som bugger på løgner fra ende til annen - både til tidligere partnere og nye partnere. Alt har sikkert blitt mye bedre nå fordi det var et unntak fordi akkurat dere to er skapt for hverandre...

Og før noen rekker å si det: Jeg har blitt bedratt, men er ikke bitter - syns synd i eksen og hun nye.

Han løy og løy, var ikke mulig å få svar fra han om hva som foregikk. Så jeg sjekket mailen hans og så at han løy akkurat like mye andre veien: "Har lagt alle kort på bordet hjemme, men hun tar det så tungt at jeg må la ting roe seg litt, la henne få litt tid" osv - han hadde ikke sagt et ord, ikke engang når jeg spurte.

Så jeg avsluttet det hele og de flyttet sammen: Jeg syns mest synd på henne som sansynligvis stoler på han. Og jeg syns synd på han og hans feighet.

Skrevet

Ja,den var jo skikkelig stygg.

Ja,hun skulle bare visst det du vet,så hadde han nok ikke hatt et hjem der heller.

Han der er nok ikke verd noe tillit nei,helt klart.

Gjest seroxata
Skrevet

har ikke opplevd det nei... selv om jeg muligens kunne ha giftet meg med min elsker om ikke det hadde vært for at h an aldri bestemmer seg, og bare tuller og sier en ting en dag, og en annen neste..

han er singel da... men nei, hahahhaha, om han og jeg er gift om en tre år, da skal jeg se tilbake på dette innlegget og minne meg selv på at det aldri skjedde :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...