AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Flyttet inn i leilighet, og reagerer på at setet og lokket på toalettet ikke fungerer helt greit. Når setet taes ned, følger lokket etter i full fart. Har prøvd å finne en måte å regulere dette på,men til ingen nytte. Noen som utifra bildet kan si noe om dette? Alternativ bytter jeg sete. Da lurer jeg på hvordan jeg løsner det? Hva er den hvite koppen som vises på bildet? Anonymkode: 21c1c...5de
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Den hvite koppen har med feste av skålen til sisternen å gjøre. Det er ikke noe du skal røre. Toalettsete ditt er festet ovenfra. Du har nok et quick release sete, som sikkert kan løftes rett av hengslene. Men bilde underifra sier ikke så mye. Det er ikke sikkert sete som er på er det rette til toalettskålen. Anonymkode: 108f3...e20
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 Kjøp originalt dosete så slipper du slikt tull. Gåbtil en rørleggerbutikk, ikke biltema ol. Anonymkode: f6e4d...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Legg på lokket når du er ferdig og skal spyle ned, da slipper du både at lokket følger etter ringen på vei ned når det ikke skal, og å spre toalettbakterier i tre meters omkrets fra do. Billigste løsning er det også. Anonymkode: 7fa47...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå