AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Del Skrevet 28. januar 2019 Vil ikke oljen tette porene og føre til flere kviser? De gangene jeg har hatt kokosolje i håret har jeg endt opp med heftige kviseutbrudd. Anonymkode: 96f63...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 28. januar 2019 #2 Del Skrevet 28. januar 2019 (endret) Nei, oljer ment for bruk i ansiktet tetter ikke porer. Jeg bruker olje til å fjerne all ansiktssminke, også skyller jeg ansiktet etterpå. Men jeg bruker aldri kokosolje og slike andre naturlige rene typer, jeg kjøper de som er ment for ansiktet. Endret 28. januar 2019 av Nerine_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Del Skrevet 28. januar 2019 Nei, ikke oljer ment for ansiktet. Du må ikke finne på å følge diverse kjerringråd om "produkter du kan ta fra kjøkkenbenken til badet." Oljerens og oljeserum var tidenes aha opplevelse for meg, ble kvitt fet hud på få dager da dette endelig ga huden så mye fukt at den ikke overkompanserte med å produsere selv. Anonymkode: e6956...39b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 30. januar 2019 #4 Del Skrevet 30. januar 2019 Anbefaler deg å sette deg inn i kjemien og vitenskapen bak hudpleie og oljer. Som nevnt over her er ikke matoljer ment for å brukes i ansiktet. The body shop har en oljebasert sminkefjerner som jeg synes er veldig god. Jeg har sensitiv hud + akne og jeg reagerer ikke på den. Det kan riktignok være lurt å «double cleanse», altså rense huden med en mild rensemelk etter olje hvis du føler at det ligger et belegg igjen på huden. Bare sørg for at den ikke inneholder såpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå