Gå til innhold

Største busken du har sett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor? Enten det var på dame eller mann

Anonymkode: ff9ec...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være en mann. Hele fyren var en stor busk.

• Liker 2
Skrevet

Var en enorm en på skolen jeg gikk på. Må ha vært en bringebærbusk.

Anonymkode: 02eb2...ee9

• Liker 6
Skrevet

Det er lenge siden nå, men jeg husker jeg syns den var enorm, og har aldri sett maken hverken før eller siden.

Dette var på en ung mann, som var både kjekk og trent (profesjonell danser *sukk*), og jeg hadde kjent han i noen år før vi endte til sengs, så det var mildt sagt overraskende når han kledde av seg og avslørte full behåring som det såvidt synes en penistupp ut fra, og penisen hans var helt normal størrelse.

Det spredde seg ikke nedover ben eller oppover mage, men det dekket liksom hele underlivet allikevel, og fremsto for meg rett og slett som en diger afro, med en penis såvidt tittende frem i midten...

Jeg husker faktisk ikke om sexen var spesielt god engang, jeg husker bare dette synet når jeg først så han naken...

Anonymkode: 79922...b15

• Liker 4
Skrevet

Har sett et par ganske så frodige, men håper jeg ennå har til gode å se den største 😇 På damer da altså

Skrevet
På 28.1.2019 den 9.10, AnonymBruker skrev:

Det er lenge siden nå, men jeg husker jeg syns den var enorm, og har aldri sett maken hverken før eller siden.

Dette var på en ung mann, som var både kjekk og trent (profesjonell danser *sukk*), og jeg hadde kjent han i noen år før vi endte til sengs, så det var mildt sagt overraskende når han kledde av seg og avslørte full behåring som det såvidt synes en penistupp ut fra, og penisen hans var helt normal størrelse.

Det spredde seg ikke nedover ben eller oppover mage, men det dekket liksom hele underlivet allikevel, og fremsto for meg rett og slett som en diger afro, med en penis såvidt tittende frem i midten...

Jeg husker faktisk ikke om sexen var spesielt god engang, jeg husker bare dette synet når jeg først så han naken...

var ikke det jævla ekkelt og kvalmt?

Anonymkode: 70938...0d8

Skrevet

Denne er ganske stor

Spoiler

3EE552D500000578-0-image-a-6_14915945839

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns ikke det var så innmari deilig akkurat når jeg så det, men vi hadde jo sex allikevel, så jeg tror ikke det brydde meg særlig lenge...

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Å se naturlig behåring?

Anonymkode: 24c61...382

• Liker 4
Skrevet

Hmm hvordan skal jeg forklare det. Var ei jente, i dusjen på skolen. Hun er halvt Fransk og det tror jeg har mye å si. Se for deg Madonna's gamle nakenbilder fra en photoshoot, bare utover lårene og nesten opp til navlen på en 18 åring. Hun hadde en busk som man skulle tro det tok minst 70 år å gro ut! 
All ære til henne som turte å vise seg frem helt naturlig, og jeg sier ikke det var stygt, bortsett fra lårene. Hadde hun tatt dem så hadde det vært helt innafor. Men det var fascinerende og imponerende for å si mildt, aldri sett så mye hår i mitt liv. 

Ta disse to bildene av Madonna... bilde 1 og bile 2  og fjern friseringen hun har gjort. Like tykt og mørkt over heeeeeele skrittet og bakover og utover.  
Jeg er helt for naturlig behåring, det var bare så imponerende aldri sett maken før. Sammenlignet til henne så ser min "full busk" ut som ei rotte som har mistet 80% av håret på grunn av skabb for å si det sånn, svært lite hår i forhold til henne med andre ord. 

Anonymkode: 5ce60...6da

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm hvordan skal jeg forklare det. Var ei jente, i dusjen på skolen. Hun er halvt Fransk og det tror jeg har mye å si. Se for deg Madonna's gamle nakenbilder fra en photoshoot, bare utover lårene og nesten opp til navlen på en 18 åring. Hun hadde en busk som man skulle tro det tok minst 70 år å gro ut! 
All ære til henne som turte å vise seg frem helt naturlig, og jeg sier ikke det var stygt, bortsett fra lårene. Hadde hun tatt dem så hadde det vært helt innafor. Men det var fascinerende og imponerende for å si mildt, aldri sett så mye hår i mitt liv. 

Ta disse to bildene av Madonna... bilde 1 og bile 2  og fjern friseringen hun har gjort. Like tykt og mørkt over heeeeeele skrittet og bakover og utover.  
Jeg er helt for naturlig behåring, det var bare så imponerende aldri sett maken før. Sammenlignet til henne så ser min "full busk" ut som ei rotte som har mistet 80% av håret på grunn av skabb for å si det sånn, svært lite hår i forhold til henne med andre ord. 

Anonymkode: 5ce60...6da

Høres virkelig flott og helt herlig ut 😊

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Største busken ? .     Regnskogen i Brasil ! !

Skrevet

Større enn jeg liker å tenke på. Ble ikke noe oral på henne, for å si det sånn

• Liker 1
Skrevet

Det må være min, så svær at jeg knapt finner igjen det som er å finne der nede. Men er singel og har ikke tvunget den på noen akkurat, i kveld ryker den, men først må den klippes ned så ikke høvelen blir sløv. SÅ svær ja.

Anonymkode: ff663...f48

Skrevet

Det var full busk overalt ..bak ..framme.. gjør ingenting, liker med og uten busk jeg ☺️☺️☺️

Skrevet

Bestevenninnen min sin... hår bak opp på rumpa og forran og opp på magen.. hun er fra iran... glad jeg ikke er hårete, koster jo å bruke mange tusen på voks hver mnd😅

Anonymkode: 43637...f3a

• 2 uker senere...
Skrevet
På 31.1.2019 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Bestevenninnen min sin... hår bak opp på rumpa og forran og opp på magen.. hun er fra iran... glad jeg ikke er hårete, koster jo å bruke mange tusen på voks hver mnd😅

Anonymkode: 43637...f3a

Hår på rumpa og oppover magen kan man jo ha når man er norsk også. Tror ikke det er så uvanlig akkurat 😅

Skrevet
På 28.1.2019 den 8.53, AnonymBruker skrev:

Hvor stor? Enten det var på dame eller mann

Ingen av delene, men på plantasjen

Anonymkode: 3ebf2...0d2

Skrevet
På 29.1.2019 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Du har ikke opplevd mye ekkelt her i livet, har du vel..? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...