Gå til innhold

Har lyst å få orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri hatt det med en mann. Fått det med onanering. Har ingen partner nå. 

Hva må til for at du får orgasme? Håper en del damer svarer. 

Anonymkode: 8d1d5...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke min første orgasme med min første partner føre vi hadde vært sammen i et år. For at jeg skal kunne få en orgasme så må jeg hatt sex et Parr ganger med den samme personen for å få det til. Viktig med god kommunikasjon:) hvis det er super vanskelig så ta fram en vibrator han/hun kan leke med på deg :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hatt det med en mann. Fått det med onanering. Har ingen partner nå. 

Hva må til for at du får orgasme? Håper en del damer svarer. 

Anonymkode: 8d1d5...5cc

Har du aldri vært i et forhold eller hatt sex med i en periode hvor du har vært komfortabel nok til å få en orgasme med ? Eller snakker du om at han ikke får deg til å komme? For orgasme med penetrering er det faktisk ikke mange som får....

Anonymkode: b8215...6bd

Skrevet

Det er ikke vanlig at kvinner får orgasme kun av at penis går inn og ut, så ikke stress med det. Det betyr bare at du kan fingre samtidig som dere puler, eller holde en vibrator mot klitten. Å klemme på "fittemusklene" innvendig (har glemt ut hva disse heter, er det kiegelmusklene kanskje?) føler jeg at hjelper veldig og setter i gang ting nedentil.  Altså klemmer med jevne mellomrom under samleiet. 

Jeg kommer best om en mann utfører oralsex på meg, men bare hvis han vet hva han holder på med, og at jeg ikke fryser på føttene eller brystvortene. Du bør være mett, varm og avslappet for å nyte helt. 

Med en eks som kom litt for fort under samleie, pleide vi å avslutte med at han koste med og slikka brystene mine i mens jeg fingra meg selv til orgasme. 

Jeg bruker lang tid, kanskje 30 - 40 minutter, for å nå orgasme med en mann, og jeg er veldig avslappet og komfortabel med sex, kropp og nærhet. Det kan være du også er en som bruker lang tid, men da må du ta deg tida og tålmodigheten til å finne det ut.

Anonymkode: c52fe...bf9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...