Lillemilla Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Hva mener dere om denne prisen? Er det billig? Dyrt? Midt i mellom? "Jeg fotograferer helfigurbilder, trekvart + nærbilder av dere sammen . Brud alene og brudgom alene. Dere vil få montert et 20 bilders album . Jeg fotograferer til ønsket resultat er oppnådd. Dette vil si at det blir tatt langt flere enn 20 bilder, resterende gode bilder vil bli lagt bak i albumet i egen lomme. ”Avisbilder” kan sendes til de aviser dere ønsker og dette er inkl. i fotograferingen. Grunnpris fotografering Kr. 3700.- Tillegg: Blande farge og s/hv Kr. 500.- Forlovere Kr. 500.- Ute og inne Kr. 750.- Brudepiker/svenner Kr. 500.- Synes det er så vanskelig å si, da jeg ikke har brukt fotograf noe særlig tidligere og ikke aner hva som er ok priser.. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Jeezzz! Det der var billig! :D Slå til! Genialt at du får med et bilde med en gang som gjestene kan skrive på også Det var det skulle jeg spørre Herr Klavestad om... *Klaske meg i panna og notere bak øret igjen*
Kali- Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Ja, det var meg som glemte å logge inn, da... :oops:
carina81 Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Det er kjempebillig!! Ingen tvil om at du bør slå til!!
TeddyToria Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 Absolutt ingen gal pris! Selv betaler vi 5 100,- (uten album)!!! Så slå til der du!
lucky Skrevet 8. april 2005 #6 Skrevet 8. april 2005 Det var veldig billig Men har du sett brudebilder som denne fotografen tidligere har tatt? Tror nok jeg ville sjekket dette litt ut siden prisen var så billig
Minerva Grey Skrevet 8. april 2005 #7 Skrevet 8. april 2005 Prisen er grei - vær litt på vakt over den der "++" lista, blir fort dyrere enn man tror. Skal dere ha alt på listen blir det faktisk 5950,- og da er han ikke så fryktelig billig lenger - selv om dere får album med i prisen. Det som høres genialt ut er at dere får alle 'ekstra' gode bilder med på kjøpet - ellers må man kjøpe dem separat etterpå, mener jeg. Vår fotograf tar 4900,- for fotografering eksl. album som kommer på 2200,- og oppover. Studioet har vunnet Årets bryllupsfotograf før, og flere av fotografene har plassert seg på pallen. P.S. Husk å sjekke hva han tar for takkekort med bilder!
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Syns det hørtes ut som en god pris jeg! K
Annie78 Skrevet 8. april 2005 #9 Skrevet 8. april 2005 Prisen var grei den, men jeg ville sjekket hva denne fotografen har tatt av bilder før... Er ikke sikkert han eller hun er noe flink, og kanskje dere sitter igjen med bilder dere ikke vil ha... Vanskelig å få den dagen om igjen. Vi har valgt Fame, de skal reise til bryllupslokalet og ta bilder der, så alt i alt, med ekstra lys og reising kommer det vel på 7000-8000.. Dyrt, ja, men det er denne ene dagen...
anyvold Skrevet 8. april 2005 #10 Skrevet 8. april 2005 Vi ville aldri hatt råd til å tatt bilder! Jeg synes det er groteskt dyrt! Selv om ditt tilbud var det beste hittil... Jeg har heldigvis noen kontakter i forbindelse med jobben min, så vi får en fotograf til å gjøre alt gratis for oss imot at jeg gjør en jobb for ham gratis senere. Takk og pris!
Lillemilla Skrevet 9. april 2005 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2005 Joda, jeg tviler ikke på dyktigheten. Fotografen er en av de mest brukte til brudebilder og svært godt kjent. Da skal jeg høre om han har ledig på dagen vår! :D
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #12 Skrevet 10. april 2005 dette synes jeg rett og slett var svindyrt! hva koster et bilde da? jeg skal kun ha et bilde til å henge på veggen + takkekortbilder...
Scaramouche Skrevet 10. april 2005 #13 Skrevet 10. april 2005 Dette synes jeg var billig, tror vi skal betale rundt 6000,- inkl. album, sort/hvitt og utebilder.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #14 Skrevet 11. april 2005 Det kan være greit å sjekke hva fotografen tar for takkekortene. Det kan også bli en ikke ubetydelig ekstrakostnad...
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #15 Skrevet 29. april 2005 Det viktigste er vel at du føler du får slike bilder du vil ha. Vi skal bruke Moment Studio. De er de beste i byen synes vi, og ikke så dyre heller. Dessuten har de ingen tillegg for bilder med familie, forlovere osv....
TeddyToria Skrevet 29. april 2005 #16 Skrevet 29. april 2005 Det viktigste er vel at du føler du får slike bilder du vil ha. Vi skal bruke Moment Studio. De er de beste i byen synes vi, og ikke så dyre heller. Dessuten har de ingen tillegg for bilder med familie, forlovere osv....' Har hørt masse positivt om dem, men for å være ærlig er jeg selv litt skuffet - har forsøkt å komme i kontakt med dem, men de tar ikke telefonen, og svarer ikke på mail heller! Vet om flere som har hatt problemer med det... Litt kjedelig at slikt skal ødelegge også!
Gjest Teletubbien Skrevet 30. april 2005 #17 Skrevet 30. april 2005 Litt forskjell fra min fotograf, men ser det er mer med i pakken enn det jeg foreløpig vet om. Skal på planleggingsmøte med fotografen den 13 mai, så da vet jeg så myyyye mer Hos vår fotograf koster det 4200 for et 20 bilders ferdig album. Kjøring på 500 kommer uansett i tillegg. Vi har imidlertid valgt en løsning på 16 bilder i et litt mindre fasjonabelt album (uten gullkanter), og da er de bildene av oss alene, av ungene og av forloverne. Jeg skal engasjere venner og kjente med digitalkamera for å ta bilder ellers. Bildene skal tas utenfor kirken, i parken tvers ovenfor kirka og muligens ved to elver i nærheten, det koster ikke noe ekstre for at vi kanskje flytter på oss, eller hvis det regner og vi tar bilder inni kirken.... Men som sagt, vet mer når vi har vært på møtet 8)
Huldra:) Skrevet 30. april 2005 #18 Skrevet 30. april 2005 Synes dette var billige!! Slå til Selv kommer vi til å betale mellom 8000 og 9000 for fotograferingen. Det er da for 80-100 bilder som er satt inn i en perm med folder i... Så jeg kommer til å kjøpe album (de er i samme serie som gjestebok og andre album og bøker vi skal bruke) og sette dem inn i det selv etter bryllupet. Det inkluderer også fotografering med forlovere, ute/inne-bilder, bilder før og under vielsen og kanskje også når jeg er hos frisøren og setter opp håret og blir sminket. For oss er bildene kjempeviktige, så vi velger å bruke litt på denne utgiftsposten
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #19 Skrevet 2. mai 2005 Hva mener dere om denne prisen? Er det billig? Dyrt? Midt i mellom? "Jeg fotograferer helfigurbilder, trekvart + nærbilder av dere sammen . Brud alene og brudgom alene. Dere vil få montert et 20 bilders album . Jeg fotograferer til ønsket resultat er oppnådd. Dette vil si at det blir tatt langt flere enn 20 bilder, resterende gode bilder vil bli lagt bak i albumet i egen lomme. ”Avisbilder” kan sendes til de aviser dere ønsker og dette er inkl. i fotograferingen. Grunnpris fotografering Kr. 3700.- Tillegg: Blande farge og s/hv Kr. 500.- Forlovere Kr. 500.- Ute og inne Kr. 750.- Brudepiker/svenner Kr. 500.- Synes det er så vanskelig å si, da jeg ikke har brukt fotograf noe særlig tidligere og ikke aner hva som er ok priser.. :oops: Ganske ok pris trur eg faktisk. Er det han i Odda?
Lillemilla Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #20 Skrevet 2. mai 2005 Nei, dette skrev jeg for en god stund siden. Det er en i Bergen, men han kan ikke komme før sent på dagen/kvelden, så det blir nok uaktuelt... :-( Han i Odda var svinedyr!! Dyrere enn alle andre jeg har sjekket hittil.. :-x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå