Djungelvrål Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Jeg bruker et maske fra Dermologica med syre samt et serum på natt med syrer. Har sluttet nå for 2 dager siden fordi jeg gjerne vil ta bittelitt solarium. (ja jeg VET at det ikke er bra). Tenker bare å ta 3-4 soltimer over et par uker så jeg ikke føler meg så gråblek. Har tenkt å bruke faktor 30 i ansiktet og på brystet. Erfaringer fra tidligere er at jeg lett får nye pigmentflekker i ansiktet hvis jeg soler meg for tidlig etter endt behandling.. Tror dere det holder med å vente i 3 uker? Lite info om dette på nettet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Ja jeg tror det holder med 3 uker. Du kan jo ta sol på kroppen før 3 uker da, bare dekke til ansiktet og brystet, og så bare bruke solpudder på ansiktet og brystet så lenge ? Anonymkode: df681...804 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Tre uker er nok greit om du bruker faktor. Ville brukt 50, du får farge, så slipper du at flekkene kommer igjen. Anonymkode: 00a51...137
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 På 28.1.2019 den 1.40, Peonjenta skrev: Jeg bruker et maske fra Dermologica med syre samt et serum på natt med syrer. Har sluttet nå for 2 dager siden fordi jeg gjerne vil ta bittelitt solarium. (ja jeg VET at det ikke er bra). Tenker bare å ta 3-4 soltimer over et par uker så jeg ikke føler meg så gråblek. Har tenkt å bruke faktor 30 i ansiktet og på brystet. Erfaringer fra tidligere er at jeg lett får nye pigmentflekker i ansiktet hvis jeg soler meg for tidlig etter endt behandling.. Tror dere det holder med å vente i 3 uker? Lite info om dette på nettet. Når jeg skulle ta laser på magen, forarbeidet jeg huden med trtinoinsalve. Da måtte det gå minst en uke fra jeg stoppet til laserbehandlingen. Så tre uker, med solfaktor og gradvis økt sollengde må kunne gå fint Anonymkode: 37d97...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå