male32 Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Jeg vurderer å prøve iMac. Har kun brukt pc i alle år, og har ingen erfaring med iMac. Jeg byttet fra Android tlf til iPhone og ble veldig fornøyd. Har også iPad og disse fungerer ypperlig sammen. Om jeg kjøper på komplett har de 60 dager åpent kjøp og gratis retur, så taper egentlig ikke noe penger, om det ikke passer for meg. Hvordan er det å bruke iMac?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Gå på Eplehuset eller Elkjøp eller hvilken som helst annen butikk og prøv før du kjøper så finner du det ut selv. Anonymkode: 67ba0...a90
Cata Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 19 timer siden, male32 skrev: Hvordan er det å bruke iMac? Det er ikke den helt store forskjellen fra Windows. Jeg slet litt med å venne meg til "drag&drop" ved innstallering av nye programmer, men man venner seg jo til det meste. Mappesystemet er også litt annerledes. Den store forskjellen for min del lå i at mens mine to windowsPC'er "døde" eller ble utdatert etter noen få år så holder Mac lenger. Min iMac varte fra 2009 til 2016 og kunne sikkert holdt en del år til men den begynte å bli litt treg (for lite RAM) og dessuten ville jeg ha laptop som jeg kunne ta med så jeg byttet til en MacBook. Men jeg støtter forslaget om å gå på Eplehuset og prøve litt. (Jeg kjøpte min første mac fordi jeg var "eventyrlysten" og ville se hva som var annerledes med mac.) 1
Schmidt Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Bortsett fra at de er veldig dyre i forhold til hva du får, så er det stort sett mye av det samme som Windows.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå