Gå til innhold

et spm ang postbanken nettbank,lønn..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har postbanken nettbank og gikk inn der idag for å sjekke om lønninga mi har kommet. har lønningsdag den 10 i måneden så jeg trodde kansje at det kom idag..

gikk så inn på kontooversikt og der var det satt inn en viss sum, men på beskrivelsen står det "giro inn", der hvor jeg har fått lønn pleier det stå "lønn innbetaling" også navnet på bedriften...

spm mitt er da,. de pengene jeg har fått inn, er det lønninga, men bare dataen som ikke er oppdatert i henhold til teksten, eller er det noe anna?? lønna burdte jo egentlig ha kommet idag?

om det så viser seg å være lønna, da er det altfor lite utbetalt. hva gjør man da? det er 4 gangen på rad de gjør det! og jeg har da ikke fått med de timene som jeg fikk for lite fra forrige måned, pluss for lite denne måneden.. det vil ialt si 20 timer.. sier jeg fra til sjefen sier hun at da må jeg vente til neste lønning igjen. men ærlig talt, skal jeg sitte sånn å vente når det er penge rjeg trenger. de burdte sørge for ågi riktig, og er det feil burdte de sendte ut pengene med engang..

hjelp..... :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

bruker også postbanken, og har også opplevd at det noen ganger står "giro inn" istedenfor "lønn fra osv.."

har arbeidsgiveren din utbetalt feil beløp, er det helt vandlig å vente til neste lønn og rette det da. men du har opplevd dette flere ganger på rad, og da synes jeg at de bør ta hensyn til det, og betale deg så fort som mulig.

skjer dette ofte ville jeg kontakta fagforeninga. viktig å være medlem i en fagforening!!! de kan hjelpe deg med nesten alt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du har fått for lite lønn så er det ikke sikkert at firmaet vil kjøre ny lønning bare for deg. Men da bør du kunne få summen ut som forskudd i stedet. I praksis blir det ingen forskjell, du får pengene nå og utregninga på neste lønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...