Gå til innhold

Klør damer seg på musen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg klør meg titt og ofte på kuken mens jeg slapper av i godstolen, men gjør dere kjerringer det samme? Er det vanlig å klø seg på musen?

Jeg snakker ikke om å onne; jeg spør bare om dere klør dere der nede.

Endret av Brannslangen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør på apoteket om middel mot kløe :opplyser: og hvis det ikke hjelper, oppsøk lege ASAP 

Anonymkode: da559...1fa

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg klør når det klør, men sitter ikke å koser med meg selv i stua foran andre liksom. Og dersom jeg må klø foran folk så gjør jeg det diskret ved at jeg setter meg litt skeivt, retter på buksa og klør med den etc.

Synes det er skikkelig kvalmt de mannfolka som synes det er greit å sitte å grafse seg på kuken foran folk. 

Endret av Chablis
  • Liker 3
Skrevet

Kløe kan komme av parfymen som er i vaskepulver. Vask underbenklærne med parfymefritt vaskepulver :husarbeid:

• Liker 2
Skrevet

Musen? Onne? Bestem deg om du er en 60-åring fra vestkanten eller en vulgær 14-åring.

Det er nok ikke noe veldig spesielt med huden kvinner har rundt og på kjønnsorganet sitt, det klør som all annen hud.

Anonymkode: 1b97d...9ec

• Liker 2
Skrevet

Eh, folkens, jeg klør ikke på tryllestaven og julekulene fordi det KLØR sånn. Jeg klør bare av vane.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Brannslangen skrev:

Eh, folkens, jeg klør ikke på tryllestaven og julekulene fordi det KLØR sånn. Jeg klør bare av vane.

Og det er en ekkel, nasty vane dersom du gjør det med andre folk i rommet. 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Brannslangen skrev:

Du mener uvane... 

Anonymkode: 17fa4...5db

• Liker 6
Skrevet

Sitter som regel ikke å klør meg nedentil uten grunn, men jeg klør når det klør. Kan «koseklø» en sjelden gang, men tror nok det er mer vanlig hos menn. Samboeren bruker å sovne på sofaen med handa ned i buksa. Er sikkert digg det.

Anonymkode: 7431b...efd

Skrevet
4 minutter siden, Chablis said:

Og det er en ekkel, nasty vane dersom du gjør det med andre folk i rommet. 

Jeg gjør det selvsagt ikke med publikum. Kjære vene, hva tar du meg for?

Skrevet

Altså, hallo. Tror du virkelig det finnes damer som vil innrømme at de koser med musen på samme måte som menn?

Offisielt: Damer koser ikke med musen i sofaen, bare skitne menn og griser gjør dette.

Så klart.

Anonymkode: 607f4...c1b

Skrevet
4 minutter siden, Brannslangen skrev:

Jeg gjør det selvsagt ikke med publikum. Kjære vene, hva tar du meg for?

Men hva er det du spør om? 

Om vi sitter å småpjusker på høna når vi sitter alene å ser film på kvelden liksom? 🤣

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Chablis said:

Om vi sitter å småpjusker på høna når vi sitter alene å ser film på kvelden liksom?

Bingo. Der fikk du sagt det.

Skrevet

Kløpinne kan kanskje være lurt?
nydelig-klopinne-for-rygg-i-bambus.jpg

• Liker 3
Skrevet

Typen min klør seg der nede titt og ofte eller har hånda der nede ofte.  Selv som dame klør jeg ikke, eller holder hånda på musa nei. 

Anonymkode: 3bb01...7ad

Skrevet
2 minutter siden, Brannslangen skrev:

Bingo. Der fikk du sagt det.

🤣

Nei, jeg gjør ikke det.

Men jeg pjusker meg selv i håret og merker ikke at jeg gjør det engang så jeg tenker at det er mye av samme greia. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Chablis skrev:

🤣

Nei, jeg gjør ikke det.

Men jeg pjusker meg selv i håret og merker ikke at jeg gjør det engang så jeg tenker at det er mye av samme greia. 

Sjæl!  

Skrevet

Blir nok slakta av de andre kvinnene her inne for å innrømme at jeg faktisk kan finne på å ha hånda i buksa 😬😅😂

Jeg er en «fikler», liker å ha noe å holde på med. Finner ofte på å sitte å tvinne på hårene det nede 😂 (ja område er helt au natural). Er det kos... :vetikke: mer noe å holde på med, når katten ligger i armkroken så tvinner jeg på dens hår 😂 Så mer bare noe å holde på med. Burde kanskje få meg en fidget spinner til den dagen jeg ikke bor alene 😅😂 for kunne aldri gjort det foran noen 😵

Anonymkode: 6da7a...77f

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg klør ikke når jeg slapper av, nei. 

Jeg har opplevd kløe etter barbering av og til, og da klør jeg litt på utsiden av tøyet, men jeg sitter ikke med hånden ned i trusen og grafser meg i skrittet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...