Gå til innhold

Hvordan ta opp tråden igjen etter en sexmelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte en rimelig heftig sexmelding til en fyr for et par -tre uker siden. Visste på forhånd han ville like det men ba han om å ikke svare meg (må innrømme jeg var livredd for svaret). Så dro jeg på ferie noen uker og det viste han. Jeg har så og si vært uten dekning og vi har ikke hatt kontakt etter at den mld ble sendt. 

Hva nå? Jeg vil tilbake til den herlige., flørtende og lekende samtalen vi har...Men det siste var jo en sex mld jeg ikke har fått respons på (og er jo litt spent).

I mld skrev jeg at jeg så for meg at jeg gikk langs veien og at han plukket meg opp....før alle skjer i den bilen. 

Kunne jeg tatt opp tråden ved å gå rett på sak og skrive  "jeg går langs veien...kan du komme og plukke meg opp?"

Da er vi i starten på fabtasien min....Men blir det rart? Kanskje det ikke passer, kanskje han vil gjøre det annerledes? Så Hvordan ta opp tråden på en ubesvart sex mld?ville du gjort? Vil gjerne treffe han fyren...er ekstremt tiltrukket av han. 

Anonymkode: 9fbbb...2ea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om han vil plukke deg opp du 👍🙂

Anonymkode: a5905...af7

• Liker 1
Skrevet

Hvor godt kjenner du han egentlig? Om dette er en du ikke har møtt så høres det ut som en sinnsykt dårlig ide 

Anonymkode: 26cfa...bdd

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor godt kjenner du han egentlig? Om dette er en du ikke har møtt så høres det ut som en sinnsykt dårlig ide 

Anonymkode: 26cfa...bdd

Kjenner han veldig godt. I over et år. Har datet i over 6 mndr og treffes stadig. Ingen dum ide nei. Han elsker slikt men nå lurer jeg på hvordan ta opp tråden igjen....😉

Forslag?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner han veldig godt. I over et år. Har datet i over 6 mndr og treffes stadig. Ingen dum ide nei. Han elsker slikt men nå lurer jeg på hvordan ta opp tråden igjen....😉

Forslag?

Hvis du kjenner han så godt vet du vel selv best hvordan du tar opp tråden igjen? 

Anonymkode: 90e9a...d7c

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kjenner han så godt vet du vel selv best hvordan du tar opp tråden igjen? 

Anonymkode: 90e9a...d7c

Ja da tenkte bare at det kanskje fantes noen kreative hoder her men neida....

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da tenkte bare at det kanskje fantes noen kreative hoder her men neida....

Jeg ville bare sagt hei, og at du et tilbake fra tur😊 Ville spurt hvordan ståa er og om han har lyst til å sees en dag. Se hva han svarer, eller om han svarer.

Kanskje ikke starte med sexsmeldingen, heller se hva han svarer, kanskje han er på og tar opp tråden igjen.

Hvorfor ba du han om å ikke svare på sexmeldingen din? Tror kanskje han opplevde det som en avvisning der og da?

Anonymkode: a9752...a75

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bare sagt hei, og at du et tilbake fra tur😊 Ville spurt hvordan ståa er og om han har lyst til å sees en dag. Se hva han svarer, eller om han svarer.

Kanskje ikke starte med sexsmeldingen, heller se hva han svarer, kanskje han er på og tar opp tråden igjen.

Hvorfor ba du han om å ikke svare på sexmeldingen din? Tror kanskje han opplevde det som en avvisning der og da?

Anonymkode: a9752...a75

Takk det var lurt 😊

Jeg var litt redd /flau rett og slett. Derfor skrev jeg "du skal ikke svare meg på denne, bare kos deg med den du ". Kan godt være han ville ha svart men jeg har aldri sendt en slik mld før og friket litt ut dessverre... Håper inderlig ikke han har følt seg avvist. Vet han ville like å få en slik mld for det har han sagt....Men jeg ga han jo ikke sjans til respons akkurat. Og så dro jeg bort... Ja ja tror jeg gjør som du foreslår jeg. 😊

Skrevet

Han ble nok bare glad for å se en ny og spennende side ved deg, og respekterte ønsket om å ikke svare. Jeg tror du overtenker litt, og dette går helt sikkert fint!  

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, B.Wooster skrev:

Han ble nok bare glad for å se en ny og spennende side ved deg, og respekterte ønsket om å ikke svare. Jeg tror du overtenker litt, og dette går helt sikkert fint!  

Tusen takk. Jeg tror også egentlig det 😊

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...