AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Hvis du er sart bør du kanskje trykke deg ut nå. Hele livet mitt har jeg slitt med forstoppelse. Det har vært helt vanlig for meg å gå forstoppet i lange perioder. Avføring annenhver, hver tredje dag eller sjeldnere er helt normalt. Det har også alltid vært hard og tørr avføring. Jeg drikker store mengder vann fordi jeg alltid er tørst. Legene har testet for matallergi og jevne blodprøver for å sjekke vitaminer etc. De siste ukene nå har jeg imidlertid hatt avføring opp mot syv ganger per dag. Det varierer mellom bittesmå tørre og harde klumper til diaré i løpet av dagen. Det er helt unormalt for meg å være. Å gå til legen med dette tør jeg ikke. Det er veldig flaut. Jeg er redd for alt nå. Er vanligvis ganske ubekymret og lite vant med å sjekke noe hos legen før det virkelig er alvorlig, men nå har vi nylig hatt et tilfelle av kreft i magen i familien. Det var min tante så slik sett er det vel ikke arvelig, tror jeg. Det gikk heldigvis bra med henne. Anonymkode: dd5e2...1ba
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Obstipasjonsdiare? https://ndla.no/subjects/subject:4/topic:1:172816/topic:1:177339/resource:1:25168 Anonymkode: 24227...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå