AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Jeg har datet en mann en stund nå. I går skulle vi ha sex for første gang sammen. Når han tok av seg buksa så jeg at han hadde hår på selve penisen. Nesten helt opp mot penishodet. Noe av det var barbert og det var ekle stubber og røde inngrodde kviser. Jeg ble så kvalm at jeg fant på en unnskyldning og dro hjem. Jeg har vært med 8 andre før og ingen av de har hatt hår på selve skaftet. Hva skal jeg gjøre? Han har sendt meg 2 meldinger i dag. Dette var rett og slett en veldig stor turn off at jeg ikke vil ha sex med han. Er dette normalt? Anonymkode: 74c0c...05d 4
mummitroll1 Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Det er jo ikke noe verre enn å si at du ikke er interessert lenger. Hva skal han si liksom? Dere har bare datet en stund, dere er ikke sammen. Du skal ikke ha sex med noen du ikke vil bare fordi dere har datet en stund og mener dette er turn off for deg. Hvis du ikke tør å avvise han og ender opp med å ha sex, vil mest sannsynlig sexen bli dårlig da du kommer til å tenke på hvor turn off penisen hans er. Nei her er det bare å avvise og komme seg videre. 18
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Ja, helt normalt å ha hår på selve skaftet også. Kanskje noen av de andre du har vært med også egentlig har hatt det, men har barbert det bort? Det høres bare ut som om daten enten er dårlig på barbering eller har en hud som ikke tåler barbering. Anonymkode: ba579...2b3 13
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, mummitroll1 skrev: Det er jo ikke noe verre enn å si at du ikke er interessert lenger. Hva skal han si liksom? Dere har bare datet en stund, dere er ikke sammen. Du skal ikke ha sex med noen du ikke vil bare fordi dere har datet en stund og mener dette er turn off for deg. Hvis du ikke tør å avvise han og ender opp med å ha sex, vil mest sannsynlig sexen bli dårlig da du kommer til å tenke på hvor turn off penisen hans er. Nei her er det bare å avvise og komme seg videre. Ja, jeg vil helt klart ikke date han mer. Jeg vet at det er dårlig gjort, men jeg ble rett og slett kvalm av penisen hans. Han har allerede sendt meg en melding og spurt om noe er galt. TS Anonymkode: 74c0c...05d 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Si at du desverre ikke vil møtes da du føler mest vennskap Anonymkode: d247f...053 8
Gent82 Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Er du tilfeldigvis Manga tegneserie-freak eller lignende? 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, helt normalt å ha hår på selve skaftet også. Kanskje noen av de andre du har vært med også egentlig har hatt det, men har barbert det bort? Det høres bare ut som om daten enten er dårlig på barbering eller har en hud som ikke tåler barbering. Anonymkode: ba579...2b3 Jeg hadde kjæreste og samboer i 2 år og han hadde ikke det. Hos han vokste det bare hår rundt selve penis. Ingen av de andre jeg har vært med har hatt det heller. Da hadde jeg helt klart kjent om det var stubber el lignende. ts Anonymkode: 74c0c...05d 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 Populært innlegg #8 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vil helt klart ikke date han mer. Jeg vet at det er dårlig gjort, men jeg ble rett og slett kvalm av penisen hans. Han har allerede sendt meg en melding og spurt om noe er galt. TS Anonymkode: 74c0c...05d Dette må du ALDRI si til han! Si at du fikk kalde føtter da dere skulle ha sex, og skjønte at du ikke hadde de rette følelsene, eller noe i den duren. Å vise underlivet sitt til noen får så å oppleve at de finner det frastøtende, må være innmari vondt og nedverdigende, så pass på at han ikke får mistanke om dette. Anonymkode: ba579...2b3 138
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, Gent82 skrev: Er du tilfeldigvis Manga tegneserie-freak eller lignende? Hva har manga tegneserie med dette å gjøre? Har aldri lest det. Er jente 24. Har bare sett sånne tegneserier på butikken på Arkaden i oslo. ts Anonymkode: 74c0c...05d 7
mummitroll1 Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vil helt klart ikke date han mer. Jeg vet at det er dårlig gjort, men jeg ble rett og slett kvalm av penisen hans. Han har allerede sendt meg en melding og spurt om noe er galt. TS Anonymkode: 74c0c...05d Det er jo ikke dårlig gjort, jeg har selv hatt sex med en som jeg ikke fant attraktiv og i tillegg hadde etter min mening en stygg penis og ja hele han var bare noe jeg angrer ekstremt på. Skjønner selvfølelig at du kan føle det er dårlig gjort, men hvorfor ha sex med noen som du ikke vil ha sex med når du kan ha sex med en du finner sykt deilig? 😊 Og forsto ikke helt, men du var i en situasjon hvor du så penisen hans og sa nei må stikke(?), for da regner jeg med han forsto det var noe galt med han og eventuelt penisen sin🤣
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #11 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette må du ALDRI si til han! Si at du fikk kalde føtter da dere skulle ha sex, og skjønte at du ikke hadde de rette følelsene, eller noe i den duren. Å vise underlivet sitt til noen får så å oppleve at de finner det frastøtende, må være innmari vondt og nedverdigende, så pass på at han ikke får mistanke om dette. Anonymkode: ba579...2b3 Så jeg burde lyve til han? Om jeg hadde vært han hadde jeg satt pris på sannheten. Det hadde sikkert sett bedre ut om han dro til en salong og fikk det profesjonelt vokset. Men jeg kan ikke ha sex med en penis full av kviser og harde stubber.. ts Anonymkode: 74c0c...05d
Sheltay Retrac Skrevet 27. januar 2019 #12 Skrevet 27. januar 2019 Si at du ikke følte de rette følelsene da dere skulle ha sex. Enkelt og greit. 25
Gent82 Skrevet 27. januar 2019 #13 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva har manga tegneserie med dette å gjøre? Har aldri lest det. Er jente 24. Har bare sett sånne tegneserier på butikken på Arkaden i oslo. ts Anonymkode: 74c0c...05d Sorry avsporingen. Carry on.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #14 Skrevet 27. januar 2019 Dere som sier jeg burde lyve, er det ikke best å fortelle sannheten? Jeg hadde satt pris på sannheten. jeg vil gjerne si sannheten, men på en pen måte..eller er ikke det lurt? ts Anonymkode: 74c0c...05d 1
BerntHulken Skrevet 27. januar 2019 #15 Skrevet 27. januar 2019 Vanlig at det er hår der også, om ikke synlige.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 Noen ganger er det best å dra en hvit løgn. Anonymkode: dbe8e...22a 46
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #17 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, æøå* skrev: Vanlig at det er hår der også, om ikke synlige. Han hadde lange tykke kjønnshår. Han hadde prøvd å fjerne litt noe som så veldig rart ut. Selve skaftet var halvparten superlange kjønnshår som er krøllete og andre halvparten var røde kviser med harde mørke stubber.. ts Anonymkode: 74c0c...05d 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #18 Skrevet 27. januar 2019 Oh shit, penis med mothaker ... Hadde nok fått kalde føtter selv. Vet dessverre ikke hva som er lurt å si til ham, men ville bare si at jeg forstår reaksjonen. Anonymkode: 99cd0...2ae 13
Gent82 Skrevet 27. januar 2019 #19 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han hadde lange tykke kjønnshår. Han hadde prøvd å fjerne litt noe som så veldig rart ut. Selve skaftet var halvparten superlange kjønnshår som er krøllete og andre halvparten var røde kviser med harde mørke stubber.. ts Anonymkode: 74c0c...05d Egentlig så burde du jo si det. Men Egentlig ikke..mulig det er litt følsomt tema. Personlig synes jeg Egentlig du skulle prøve å si det da det er bra med feedback også..
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #20 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, Gent82 skrev: Egentlig så burde du jo si det. Men Egentlig ikke..mulig det er litt følsomt tema. Personlig synes jeg Egentlig du skulle prøve å si det da det er bra med feedback også.. Ja, jeg føler jo at jeg burde si noe. jeg vil ikke såre han. jeg vet bare ikke hvordan jeg skal si det. Jeg hadde satt pris på om noen sa ifra til meg, dog på en hyggelig måte. ts Anonymkode: 74c0c...05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå