AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Jeg har aldri egentlig brydd meg så mye om klær. Så lenge de var ren, hel og passet sånn omtrentlig var det greit. Jeg kler meg i kjedelige bukser, gensere eller skjorter. Sort, brunt eller blått. Tror ikke noen tenker at jeg er stygt kledd, men jeg tror heller ikke at noen tenker «så fin hun er». I en alder av 53 har jeg lyst å gjøre noe med det. Finne enkle og funksjonelle klær som passer min alder. Jeg skulle gjerne brukt kjole mer, men finner ingen som passer meg. Jeg er kraftig bygd og har noen kilo for mye. Mørke farger, brune øyne, halvlangt tykt hår. Liker ikke for mye dilldall eller «bling», drømmer om å finne en tidløs enkel stil. Hjelp, noen? Tips, bilder, blogger? Anonymkode: 0ada3...e62
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Jeg er 51 og kler meg oftest klassisk pent. Finner inspirasjon hos damer jeg liker f.eks Jane Fonda, Sally Field, om de er mye eldre enn meg, så kler de seg fantastisk! Videre Kate Middleton, Victoria Beckham og Gwyneth Paltrow. Følger disse litt på nett, og får inspirasjon til egne antrekk gjennom det Anonymkode: 4c79d...b71 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 Det er fryktelig demotiverende å prøve 20 kjoler for hver som passer... Løsningen min ble netthandel, bruker blant annet Asos og Zalando en del. Sistnevnte var genial da jeg begynte med dette, kjøpte 10-15 kjoler med ulikt snitt, prøvde, og sendte som regel alt unntatt 1-2 plagg tilbake. Lærte meg hva som passet, fikk prøvd i fred og ro hjemme. Returtjenesten fungerer som bare det, pengene rett tilbake på konto, man må bare være disiplinert og sende tilbake med en gang. Prøv Pinterest. Søk style. Når man finner et bilde man liker, får man flere forslag. Har etterhvert en god mappe med antrekk og kombinasjoner jeg kan hente inspirasjon fra. Anonymkode: c3a16...bb2 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 51 og kler meg oftest klassisk pent. Finner inspirasjon hos damer jeg liker f.eks Jane Fonda, Sally Field, om de er mye eldre enn meg, så kler de seg fantastisk! Videre Kate Middleton, Victoria Beckham og Gwyneth Paltrow. Følger disse litt på nett, og får inspirasjon til egne antrekk gjennom det Anonymkode: 4c79d...b71 Ja, de har fin stil. Men når man veier en del mer er det vanskelig å finne tilsvarende klær. Men skal gjøre en innsats 😊 - ts Anonymkode: 0ada3...e62
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #6 Skrevet 28. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er fryktelig demotiverende å prøve 20 kjoler for hver som passer... Løsningen min ble netthandel, bruker blant annet Asos og Zalando en del. Sistnevnte var genial da jeg begynte med dette, kjøpte 10-15 kjoler med ulikt snitt, prøvde, og sendte som regel alt unntatt 1-2 plagg tilbake. Lærte meg hva som passet, fikk prøvd i fred og ro hjemme. Returtjenesten fungerer som bare det, pengene rett tilbake på konto, man må bare være disiplinert og sende tilbake med en gang. Prøv Pinterest. Søk style. Når man finner et bilde man liker, får man flere forslag. Har etterhvert en god mappe med antrekk og kombinasjoner jeg kan hente inspirasjon fra. Anonymkode: c3a16...bb2 Takk for tips 😊 - ts Anonymkode: 0ada3...e62
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #7 Skrevet 28. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: *kjerring* Anonymkode: 4352b...7a5 Ikke på min dialekt 😉 - ts Anonymkode: 0ada3...e62 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #8 Skrevet 28. januar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke på min dialekt 😉 - ts Anonymkode: 0ada3...e62 Er ikke lov å skrive dialekt her inne Anonymkode: 4352b...7a5 1
Rumle Skrevet 28. januar 2019 #9 Skrevet 28. januar 2019 Du kan jo lage deg en folder på pinterest og fylle på med plagg/farger du liker der og så kan du se etter røde tråder i det du velger, sånn for å finne mer ut av hva du egentlig liker? Så bygger du videre på det etterhvert 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #10 Skrevet 2. februar 2019 Sjekk ut denne bloggen https://soheather.com/ Anonymkode: 965a2...b1d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 Zalando, Alexis mote, Ellos. Og så kommer det ann på hva du regner som stor. Forskjellen i tilgjengelighet på klær er et verdenshav mellom 42 og 52... Siri Brodersen har klassisk stil på mye av sitt design. Jean Paul har noe med gode str. Anonymkode: fca47...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå